Kampaň “O dúšok lepší deň s Evelyn” spustila Mitická už koncom mája. Ide o sériu videí, ktorých hlavnou protagonistkou je okrem minerálnej vody Mitická aj známa komička Evelyn.
Cieľom kampane bolo rozšíriť povedomie o kvalitách minerálnej vody vtipnou formou a osloviť aj mladých ľudí. Video kampaň je podľa agentúry ideálnym obsahom práve pre sociálne siete a online marketing.
„Video kampaň je sériou 7 videí, ktoré symbolizujú sedem dní v týždni. Touto cestou sme chceli odkomunikovať, že naša minerálna voda je „vhodná na každý deň“. Evelyn sa počas „celého týždňa“ ocitá v rôznych vtipných situáciách ako je napríklad jazda v autoškole, pracovný pohovor, cvičenie v parku či ranná rutina.“, hovorí marketingová manažérka spoločnosti Trenčianske minerálne vody a.s., Monika Mišíková a dodáva: „Voľba Evelyn do tejto kampane, nebola náhodná. Nakoľko je zaujímavá, prirodzená, plná života a v online svete veľmi obľúbená, výborne zapadla do celkovej idey pripravovanej kampane.“
„Kampaň prezentuje Mitickú ako vodu pre život a zároveň ukazuje, že aj každodenný stereotyp môže byť o niečo zábavnejší a príjemnejší. Idea siedmych videí s Evelyn bol koncept, ktorý vyhral spomedzi ostatných práve preto, že Mitická chcela ísť touto kampaňou neštandardným smerom. Videá s influencerkou majú ambíciu osloviť predovšetkým mladých ľudí a rozšíriť tak cieľovú skupinu Mitickej,“ hovorí Peter Packaň z agentúry PACKY ADVERTISING.
Mitická krátko pred produkciou videí s Evelyn a začiatkom celej kampane, vytvorila aj nový dizajn všetkých etikiet, ktoré sú v súčasnosti už v predaji. V ponuke má momentálne 3 neochutené (perlivá, jemne perlivá a neperlivá) a 4 ochutené pod názvom „S chuťou!” (citrón, jablko&materina dúška, malina, mango&pomaranč).
Spoločnosť vychádzala pri redizajne etikiet z hierarchie hodnôt, na ktorých je postavená. Redizajnom sa prispôsobili dobe a mladým ľuďom, ktorých chcú osloviť.