„Vo dvojici je leto krajšie. Chápeme, preto pre Vás máme mobily hneď dva. Huawei P30 alebo P30 Pro s paušálom a k nemu druhý mobil len tak a len za euro,“ znie promo v televíznom spote, ktorý bude nasadený od stredy 3. júla 2019.
Kampaň bude nasadená v televízii a online, a podporená BTL aktivitami. Kreatívne kampaň zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett a produkcie sa ujala spoločnosť Leopard Production.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Orange Huawei 1+1
Klient: Orange Slovensko, Silvia Boháčikova, Katarína Špirková
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
Art director: Richard Lang
Copywriter: Matúš Švirloch
Account: Paulína Bátorová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV 20“, BTL, online
Termín nasadenia: 3.7.2019
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard Production
Réžia: Peter Czikrai
Názov pesničky použitej v spote: A 1950s Romance