BTL komunikačná asociácia pribrala do svojich radov od 1. júla nového člena. Stala sa ním agentúra a3.boot, ktorá je tak 15-tym členom asociácie. Prvý rok v BTLke rozširuje jej platformu v štatúte pozorovateľa.
Medzi klientov agentúry a3.boot patria napríklad Absolut, Accenture, Siemens, Reebok, Slovenská sporiteľňa, Festival Pohoda, Heineken, Sony a mnohí ďalší.
"Chceme sa podieľať na kultivovaní eventového a celkovo komunikačného odvetvia a prispieť k jeho profesionálnejšiemu fungovaniu a veríme, že členstvo v asociácii je potvrdením, že sme na dobrej ceste. Radi by sme do odvetvia priniesli svieže trendy a vytvárali podmienky pre nápadité, bezpečné a hlavne efektívne projekty," hovorí Peter Ridzoň, konateľ agentúry a3.boot. "Vidíme, že asociácia zviditeľňuje dôležitosť eventových a promo agentúr a že sa snaží vytvárať pozítivny obraz o našej práci. A dúfame, že toto partnerstvo bude aj obojstranne prospešné a asociácia bude vedieť využiť náš potenciál a nadšenie," dodáva.
BTL komunikačná asociácia združuje takmer všetkých relevantných hráčov na event a promotion marketingovom trhu Slovenska. Jej záujmom je predstavovať zoskupenie všetkých agentúr týchto segmentov, ktoré sú symbolom kvality a serióznosti.
Cieľom BTLky je prispievať k rozvoju sales promotion a event marketingových aktivít v Slovenskej republika a zastupovať záujmy jej členov s ohľadom na prospech celej spoločnosti. Členmi sú agentúry Brand Advertising, CREATIVE PRO, E-motion, ELCOP Bratislava, FRESH Agency, INSTITUTE OF PROMOTION, Leopard Production, Monarch a Wondericon. Štatút pozorovateľa majú agentúry All4Event, Company, PS:EVENTS, SAKMARPRO, SpicyBrown a už spomenutá agentúra a3.boot.