Eventový svet prechádza veľkou transformáciou. Pandémia ho zo dňa na deň postavila pred úplne novú situáciu. A hoci virtuálny svet poskytuje takmer neobmedzené možnosti, emócie a zmyslové zážitky, ako sú dotyky, vône či chute, zatiaľ nevie nahradiť. Online event preto musí ponúknuť viac, aby bol relevantný. Zdravým základom však zostáva aj v digitálnej dobe pozitívny prístup, flexibilita a kreativita.
Máme za sebou takmer rok s pandémiou koronavírusu, ktorá významne paralyzovala organizovanie live eventov. Za posledných niekoľko mesiacov sme sa tak už všetci veľmi dobre zoznámili s online podujatiami. Na digitálne platformy sa presunulo všetko od pravidelných mítingov, seminárov, konferencií až po obchodné prezentácie a využívanie online prostredia sa už stalo podstatnou súčasťou firemnej komunikácie.
„Život sa nezastavil a biznis tiež nie, firmy a organizácie potrebujú komunikovať so svojimi zákazníkmi či s cieľovými skupinami. Preto sme v situácii, keď sa nové možnosti a riešenia, ktoré ponúkajú hybridné, digitálne, online a virtuálne podujatia, stávajú komunikačnou samozrejmosťou,“ hovorí Štefan Kozák, šéf agentúry CREATIVE PRO. „Myslím, že budúcnosť bude o kombinácii online a live eventov, o tom, ktorý je pre klienta efektívnejší podľa stanoveného cieľa,“ dodáva Tomáš Ručkay, šéf agentúry Leopard Production.
Ako však vytvoriť úspešný, inšpiratívny, relevantný a najmä na naše publikum zameraný online event? Asi na to nestačí len dobrý nápad, počítač, kamera a pomerne solídna sociálna bublina. Počas ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.