Skupina Kofola uvedie v októbri do predaja limitovanú edíciu RAJEC Harmanček. Novú príchuť si v Rajeckej doline vypestovala Kofola s pomocou Kamily Stehlíkovej, odborníčky na liečivé byliny a kolegyňu z firmy LEROS.
Novinka v portfóliu ochutených pramenitých vôd RAJEC Harmanček ešte síce nie je vyrobená, ale teasingovú kampaň na Projekt Kamilka odštartovala Kofola v slovenských aj českých televíziách už na začiatku júla 2019. Súčasťou teasingovej kampane je okrem televízneho spotu aj online komunikácia na sociálnych sieťach a webovej stránke Projektu Kamilka.
„Je to vôbec prvýkrát, čo komunikujeme produkt, ktorý sme ešte nevyrobili. Ale Projektu Kamilka a novinke z našej úrody tak veríme, že sme sa nebáli vstúpiť s ním do nových vôd aj na poli komunikácie,“ hovorí K. Pereszlényiová a dopĺňa: „Do komunikácie novinky sme zapojili aj aktuálne príchute RAJEC Bylinka – Materina dúška, Púpava, Bazový kvet, Mäta, Šípka, či Šalvia, ktoré majú na svojich etiketách logo Projektu Kamilka. Komunikačné materiály priamo na mieste predaja sa tiež spájajú s pripravovanou novinkou.“
Vizitka kampane RAJEC Harmanček
Klient: Kofola ČeskoSlovensko - Katarína Pereszlényiová, Pavol Chalupka
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier, Maroš Hamorský
Art director: Michal Mazan, Jozef Ľudrovan, Jakub Gerhardt
Copywriter: Eva Matejíčková
Account director: Marek Kabát
Account manager: Ivana Fertáľová
Réžia: Maroš Milčík
Produkcia: REVERS
PR: 1st CLASS AGENCY
Trvanie: 1. 7. – 30. 9. 2019