StoryEditor

Originálna kampaň Deutsche Bahn ponúka cestovateľom lacnejšie dobrodružstvo

14.08.2019, 09:48
Autor:
pzpz
Porovnáva svetové destinácie s krásami Nemecka.

Nemecké dráhy (Deutsche Bahn) sa rozhodli propagáciou vlakovej dopravy poukázať na krásy Nemecka. V spolupráci s Getty Image a agentúrou Ogilvy Germany pripravili kampaň No Need to Fly - Around the World in Germany, v ktorej porovnávajú najznámejšie miesta na svete, ktoré lákajú turistov, s destináciami v Nemecku.

Youtube

​Reklamu vytvorili železnice s cieľom zvýšiť záujem o vlakovú dopravu a motivovať obyvateľov Nemecka, aby počas voľných dní neopúšťali krajinu. Až 72 percent Nemcov totiž podľa prieskumu odchádza mimo vlasti, na čo sú v porovnaní s prázdninami doma potrebné vyššie finančné prostriedky.  

Fotobanka Getty Image spárovala turistami najviac navštevované miesta po celom svete, aby Nemcom ukázala, že rovnaké a dokonca aj krajšie miesta nájdu aj doma.

Aby to nebolo len o obrázkoch na Instagrame, kampaň využívala real time dáta o používateľoch z Facebooku, ktorí vyhľadávali dovolenkové destinácie. Podľa ich preferencií, ktoré zadali do Google a geo-lokačnej technológii vytvorila pre používateľov konkrétnu ponuku. Porovnanie najlacnešieho letu na želané miesto vo svete a k tomu cenu lístka na vlak. Cena zohľadňovala polohu osoby a jej najbližšie letisko a železničnú stanicu.

Youtube

​Počas 13 dní kampane vzniklo 750 presne zacielených unikátnych reklám. Tržby spoločnosti sa zvýšili o 24 percent.

01 - Modified: 2019-08-01 09:12:18 - Feat.: 0 - Title: Černobyľ spravil z jadrovej elektrárne atrakciu. Turisti sa prechádzajú po rádioaktívnom jadre 02 - Modified: 2018-04-06 07:15:39 - Feat.: 0 - Title: Instagram ako hlavný nástroj domácich aj zahraničných kampaní. A novinka #TooLaterGram 03 - Modified: 2019-07-11 06:58:31 - Feat.: 0 - Title: Toxické jazero na Sibíri je nebezpečné. Instagramerom to však nevadí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 08:30