Nemecké dráhy (Deutsche Bahn) sa rozhodli propagáciou vlakovej dopravy poukázať na krásy Nemecka. V spolupráci s Getty Image a agentúrou Ogilvy Germany pripravili kampaň No Need to Fly - Around the World in Germany, v ktorej porovnávajú najznámejšie miesta na svete, ktoré lákajú turistov, s destináciami v Nemecku.
Reklamu vytvorili železnice s cieľom zvýšiť záujem o vlakovú dopravu a motivovať obyvateľov Nemecka, aby počas voľných dní neopúšťali krajinu. Až 72 percent Nemcov totiž podľa prieskumu odchádza mimo vlasti, na čo sú v porovnaní s prázdninami doma potrebné vyššie finančné prostriedky.
Fotobanka Getty Image spárovala turistami najviac navštevované miesta po celom svete, aby Nemcom ukázala, že rovnaké a dokonca aj krajšie miesta nájdu aj doma.
Aby to nebolo len o obrázkoch na Instagrame, kampaň využívala real time dáta o používateľoch z Facebooku, ktorí vyhľadávali dovolenkové destinácie. Podľa ich preferencií, ktoré zadali do Google a geo-lokačnej technológii vytvorila pre používateľov konkrétnu ponuku. Porovnanie najlacnešieho letu na želané miesto vo svete a k tomu cenu lístka na vlak. Cena zohľadňovala polohu osoby a jej najbližšie letisko a železničnú stanicu.
Počas 13 dní kampane vzniklo 750 presne zacielených unikátnych reklám. Tržby spoločnosti sa zvýšili o 24 percent.