Nákupno-zábavnému centru na západe Bratislavy dávala štyri roky vizuálnu a komunikačnú identitu reklamná agentúra Popcorn Advertising. Nový kreatívny koncept už onedlho povedie agentúra THIS IS LOCCO, ktorá vyhrala neverejný tender v konkurencii ďalších štyroch reklamných agentúr.
Launch nového kreatívneho konceptu agentúry THIS IS LOCCO bude môcť verejnosť zachytiť už koncom septembra.
Bory Mall doteraz komunikovalo cez výrazné vizuály, ktorým dominovali sýte farby a ich významnou esenciou boli ľudia. Odviazaný štýl jazyka naviazal na nákupné centrum rôzne cieľové skupiny, najmä pre rodiny s deťmi.
„Takmer po piatich rokoch od otvorenia Bory Mall sme prirodzene dospeli k presvedčeniu, že naša značka si žiada osvieženie layoutu a komunikačnej tematiky. Novému konceptu veríme a budeme sa tešiť, ak ho i naši verní aj potencionálni zákazníci príjmu a osvoja si ho za nový „borymallácky“, avizoval Marian Hornyák, marketingový manažér Bory Mall.
Podľa jeho slov, uplynulá spolupráca s reklamnou agentúrou Popcorn Advertising bola veľmi prínosná. „Ďakujeme agentúre Popcorn za štyri roky nápadov a skvelých kampaní. Po výdatnom výberovom konaní vítame v našom tandeme čerstvé, kreatívne hlavy z THIS IS LOCCO. Budeme spolu ďalej rozvíjať atraktivitu značky Bory Mall a jej širokej ponuky nielen nákupov, ale aj možností zábavy a zážitkov,” dodáva Marian Hornyák.
„Bory Mall vnímam od začiatku ako sviežu značku s obrovským potenciálom. Po pozvaní do výberového konania sme sa v agentúre zhodli, že toto je presne značka, ktorú chceme rozvíjať. Veľmi sa tešíme, že sme sa u klienta uviedli ako pre nich ten pravý partner. Zadefinovanie novej komunikácie je vždy aj veľká zodpovednosť, berieme to ako novú výzvu. Rád by som poďakoval celému tímu, ktorý odviedol super prácu,” povedal Rasťo Bahurinský, riaditeľ agentúry THIS IS LOCCO.
Kampane Bory Mall pripravené v spolupráci s agentúrou Popcorn Advertising:
Bory Trendy 2016
Darčekáreň 2016
Festival záhrad 2017
Buď Ekoista 2018
Som tvoje zlato 2019