Nadácia Volkswagen Slovakia
StoryEditor

Nadácia Volkswagen Slovakia má novú PR agentúru

05.09.2019, 16:23
Autor:
TSTS
Nová agentúra bude zastrešovať PR a online komunikáciu pre spoločensky zodpovedné projekty.

Nadácia Volkswagen Slovakia začala, na základe výberového konania, od augusta spoluprácu s public relations agentúrou Kharisma. V rámci podpory charitatívnych projektov, ktoré Nadácia zastrešuje, bude agentúra zabezpečovať ich komplexnú PR a online komunikáciu. Okrem komunikácie a tvorby audiovizuálnych výstupov bude mať na starosti aj digitálne PR a sociálne siete.

„Za agentúrou Kharisma stojí niekoľko ročná spolupráca s relevantnými odborníkmi z praxe, na ktorú môžeme jednoducho nadviazať a prepojiť ju v prospech komunikácie našich projektov,” uviedla Alexandra Pappová, projektová manažérka Nadácie Volkswagen Slovakia.

„Sme veľmi radi, že v rámci užšej spolupráce budeme môcť prezentovať a komunikovať zaujímavé spoločensky zodpovedné aktivity a projekty, ktoré Nadácia Volkswagen Slovakia podporuje. Cielene sa snaží o spoluvytváranie moderného priestoru pre život v takej spoločnosti, ktorá si uvedomuje potrebu charitatívnej podpory,” uviedla Kristína Čambalová, Managing Director agentúry Kharisma.

Nadácia Volkswagen Slovakia vznikla v roku 2008 a podporuje inovatívne vzdelávacie koncepty v rôznych oblastiach. Ťažiskom programov nadácie je oblasť výchovy a vzdelávania. Nadácia doteraz spolupracovala s agentúrou Divino.

01 - Modified: 2020-11-12 10:18:22 - Feat.: - Title: Nadácia Volkswagen povzbudzuje mladých ľudí k štúdiu nemčiny. V spote si zahral spevák Lasky 02 - Modified: 2020-09-14 09:00:38 - Feat.: - Title: Nadácia Volkswagen Slovakia v kampani hovorí o budúcnosti pre deti s autizmom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 09:02