Mladá slovenská značka Dedoles nasadzuje v rámci novej kampane reklamu prvýkrát aj do televízie. Jej cieľom je podľa slov brand manažérky Martiny Rypákovej: "ukázať tradičným fashion brandom, že sa to dá robiť pekne a zodpovedne zároveň, jednoducho inak."
Hlavnou myšlienkou kampane módneho e-shopu je naučiť ľudí rešpektu a zodpovednosti k sebe samým a k prírode. Jedným z dôvodov je aj fakt, že textilný priemysel je pre životné prostredie najviac znečisťujúce odvetvie.
Aj preto sa dej spotu odohráva v prírode, z ktorej postupne prechádza do mestského prostredia.
Claim kampane znie „Dedoles – spojený s prírodou, inšpirovaný tebou“. Krátke vysvetlenie uviedol Jaro Chrapko, zakladateľ a CEO Dedoles.sk: „Rovnaké princípy ako v prírode fungujú aj v podnikaní. Hlavnou emóciou, ktorá by mala z reklamy vychádzať je sloboda. Sloboda rozhodnúť sa, sloboda obliecť si práve to, čo človeka najviac vystihuje a vyjadruje jeho náladu a individualitu. V reklame ide o prechod medzi prírodným prostredím, kde všetci čerpáme inšpiráciu, do urban prostredia, v ktorom sa pohybujeme v bežnom živote."
Natáčanie sa konalo na rôznych neobyčajných miestach. Napríklad prírodnú časť v jednej zo scén reprezentuje najkrajší strom Európy 2014, nachádzajúci sa v Hájnej Novej Vsi. V mestskom prostredí je protipólom stromu strecha Istropolisu.
Kampaň štartuje 14. septembra a bude nasadená v televízii, v online priestore a na sociálnych sieťach a aj v kinách.
Okrem iného značka spúšťa „výzvu“ pre všetky tvorivé duše, ktoré natočia prvú Dedoles televíznu reklamu podľa seba. Najlepší spot „ako vidíš Dedoles ty“, bude ku koncu kampane aj v televízii aj reálne odvysielaný.
Vizitka kampane:
Agentúra: Work&Hugs
Creative Director: Jord Nikov,
Brand manager Dedoles Martina Rypáková
Režisér: SORRYWECAN Roland Wraník
Produkcia: Peter Hledík
Making of:
Patrik Gubiš – kamera
Jakub Šteinecker - strih