Diesel v jesennej kampani predstavuje novú politiku vracania zakúpeného produktu. Medzi maloobchodníkmi sa tak stal prvou značkou, ktorá sa rozhodla zákazníkom vyjsť v ústrety a dovolila po vyskúšaní oblečenia vrátiť ich naspäť predajcovi. A nie len tak narýchlo, kvôli veľkosti či materiálu.
Talianska módna značka apeluje na zákazníkov, aby si v novom odeve poriadne užili a oblečenie potom čisté a nepoškodené vrátili. Stačí, ak na nových kúskoch zostanú štítky. Novinku prezentuje v reklame od talianskej agentúry Publicis.
Značka Diesel je autentickými reklamami známa. V minulosti predstavila kampane, ktoré sa odlišujú od klasických a vyzdvihujú rôzne aspekty a názory na spoločenské témy.
Minulý rok počas New York Fashion Week otvorila pofidérne vyzerajúci obchod s falošnými napodobeninami značky DEISEL. Oblečenie bolo pobalené v igelitových vreciach a zákazníkov upútali nápisy „dve za cenu jedného“ alebo „výhodné ceny“ či „zľavy“. Kvalita textilu však bola rovnaká ako originál. Len bola lacnejšia a mala prehodené písmeno. Značka sa tak zviditeľnila a poukázala na to, ako u ľudí zohráva rolu priestor a spôsob predaja. Dokonca aj to, že ľudia často nepozerajú na kvalitu, ktorá bola rovnaká, ale na značku.
Pozrite si aj predchádzajúce kampane značky Diesel. Po amerických prezidentských voľbách vyjadrovala nesúhlas s Trumpom. V reklame je znázornená murovaná stena, ktorá zdôrazňuje nesúhlas s plánom amerického prezidenta Trumpa postaviť múr oddeľujúci Mexiko od Spojených štátov.
Ďalšia kampaň začala revolúciu v tom, že vo filmoch a reklamách sa nemusia objavovať len dokonalí ľudia a dosvedčila to sériou reklamných spotov.