Nečakali ani na koniec mesiaca. Z marketingového oddelenia Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) nečakane odchádza jeho šéf Vladimír Janček a s ním aj ďalšie dve kolegyne. Informáciu pre Stratégie potvrdil hovorca SZĽH Peter Jánošík.
Zmena je platná okamžite, všetci traja odišli po vzájomnej dohode. Meno nového šéfa marketingu oznámi SZĽH v najbližších dňoch. Zväz nechcel komentovať dôvody zmeny.
Vladimír Janček bol riaditeľom marketingu vSZĽH od októbra 2016. Spolu s ním odišla po vzájomnej dohode aj Zuzana Tomčíková a Jana Režňáková, obe boli súčasťou marketingového tímu.
Prezidentom SZĽH je Miroslav Šatan, ktorého do funkcie zvolili koncom júna tohto roka. Vo vedení vystriedal Martina Kohúta. Ten viedol zväz od roku 2016.
Stratégie priniesli po MS v hokeji v printovom vydaní analýzu komunikácie značiek na majstrovstvách. V rámci toho sme priniesli aj prehľad tržieb marketingu zväzu. Tie od roku 2015 vzrástli zo sumy 830 025 eur ročne na 2 100 000 eur ročne v roku 2017. "Prieskumy ukazujú, že dôvera v hokej rastie a preto sa nám darí oslovovať stále viac partnerov. Snažíme sa, aby pochopili, že hokej nie je niečo, kde sa strácajú peniaze, ale šport, do ktorého sa investuje. Preto staviame nové štadióny, zlepšujeme infraštruktúru, plánujeme zaviesť optické internetové pripojenie na každý hokejový štadión, vytvorili sme vlastný merchandising ako ďalší zdroj príjmu. Inými slovami chceme ponúknuť našim partnerom špičkový servis. Chceme mať hokej pod kontrolou," povedal pre Stratégie vtedajší prezident SZĽH Martin Kohút.
Informáciu, kto bude novým šéfom marketingu slovenského zväzu hokeja, prinesieme hneď ako nám ju poskytne zväz.