Hermes Komunikátor roka je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Ako každoročne, aj v tomto roku sa do hlasovanie o cenu Komunikátor roka 2019, môže zapojiť aj verejnosť. Zákazníci tak môžu dať hlasu tej značke, s ktorej komunikáciou majú najlepšie skúsenosti.
Internetové hlasovanie prebieha na www.cenyhermes.sk až do 20. októbra 2019. Spoločnosti, za ktoré môžu Slováci hlasovať, sú rozdelené do piatich oblastí: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.
Do ankety sa v rámci hlasovania verejnosti zapája každoročne viac Slovákov. „Veríme, že tento rok prekonáme počet hlasov z minulého ročníka, kedy si víťazov Ceny verejnosti zvolilo až 43 613 hlasujúcich,“ uviedla Tina Gvušč z agentúry 2lovebrands, ktorá je organizátorom súťaže.
Záujem verejnosti je motivujúci aj pre spoločnosti, keďže poznateľnosť značky Hermes Komunikátor narastá a zákazník rozumie podstate získaného ocenia. „Pre spoločnosti je to istý typ spätnej väzby, že komunikácia smerom ku verejnosti funguje a zákazníci jej dôverujú,“ dodala Gvušč.
O víťazovi rozhodne najvyšší počet hlasov v každej kategórii samostatne, a zároveň verejnosť určí aj absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2019 za všetky kategórie spolu.
Hlasovanie o cenu verejnosti je podporené zaujímavými cenami. Hlasujúci majú možnosť vyhrať víkendový pobyt pre dve osoby v hoteli Tri Studničky, prvom Adult Friendly hoteli v Jasnej, alebo Hyundai Tucson na dva týždne s plnou nádržou.
Hermes Komunikátor odovzdá zároveň ocenenie najlepšie komunikujúcej firmy za uplynulý rok, o ktorom rozhoduje odborná porota. Najlepšie komunikujúce spoločnosti budú vyhlásené aj na základe výsledkov reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorá je odborným garantom súťaže.
Do národnej súťaže o najlepšiu komunikáciu so zákazníkom sa môžu zapojiť nielen spoločnosti z uvedených oblastí pôsobenia. „Súťaž je otvorená pre akúkoľvek značku, ktorej prihlásený projekt spadá do niektorej zo siedmych hodnotených kategórií,“ doplnila Tina Gvušč.
Projekty môžete prihlásiť do kategórií: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia a Spoločenská zodpovednosť.
Témou kampane aktuálneho ročníka súťaže je heslo Za nešifrovanú komunikáciu. „Najlepšia komunikácia so zákazníkom by mala byť nielen kreatívna, ale na konci dňa predovšetkým jasná – bez šifrovania komunikačných posolstiev,“ uzavrela Tina Gvušč.
Hermes Komunikátor roka 2019 vyvrcholí slávnostným vyhlásením najlepšie komunikujúcich spoločností v stredu 20. novembra 2019 v priestoroch DoubleTree by Hilton v Bratislave. Aktuálne informácie a štatút projektu nájdete na www.cenyhermes.sk. Priebeh súťaže môžete sledovať aj na FB Hermes Komunikátor roka.