Prevádzkovateľ obchodného reťazca Lidl spustil dnes na Slovensku internetový obchod. Nemecký reťazec ponúkne zákazníkom aj týždňové akcie, ktorými je obchod známy.
Čerstvé potraviny v ponuke nebudú, e-shop ponúkne iba spotrebný tovar. Ponuka v Lidl-shop.sk je tematicky rozdelená do šiestich sekcií – móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet.
„Kamenné predajne Lidla sa nachádzajú v 29 krajinách, online predaj spotrebného tovaru bol doteraz realitou v šiestich. Sme veľmi radi, že Slovenskou je v poradí siedmou Lidl krajinou s e-shopom. Dlhodobo sme dostávali otázky, kedy bude náš ´non-food´ dostupný aj online a preto verím, že Lidl-shop si na Slovensku nájde svojich stálych zákazníkov,“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.
Výhodou je možnosť predobjednania. V sekcii Predpredaj nájdu zákazníci tovar, ktorý bude k dispozícii od nasledujúceho týždňa. Tovar si môžu objednať, ale doručený im bude až po spustení predaja v kamenných predajniach.
Na webe bude navyše dostupný aj exkluzívny sortiment, ktorý sa do klasického predaja nedostane. Ponuka sa bude postupne rozširovať a dopĺňať. Okrem pravidelnej týždňovej akčnej ponuky bude Lidl-shop.sk obsahovať aj stály sortiment, bestsellery či výrobky z predchádzajúceho týždňa.
Dopravu budú pre Lidl zabezpečovať Slovenská pošta a spoločnosť Geis. Pri oboch prepravcoch je poplatok za doručenie tovaru stanovený na 3,90 €, pri hodnote objednávky nad 50 € však bude doprava bezplatná. Zákazník môže svoju objednávku zaplatiť dvoma spôsobmi – platobnou kartou online alebo na dobierku.
Rovnako ako pri tovare kúpenom v kamenných predajniach garantuje Lidl aj v e-shope zákazníkom možnosť vrátiť nepoužitý tovar do 30 dní od jeho zakúpenia.
Slovensko je v poradí siedmou krajinou, v ktorej Lidl ponúka spotrebný tovar online. Lidl prevádzkuje e-shop aj v Belgicku, Česku, Holandsku, Nemecku, Poľsku a Španielsku.
Vernostný program
Lidl predstavil aj digitálny vernostný program s názvom Lidl Plus. Zákazníkom ponúkne výhodné ponuky, akcie či kupóny. Medzi základné funkcionality patrí aj prístup k online letákom, vyhľadávaniu predajní, či možnosť zvoliť si prístup k digitálnym bonom.
Vernostný program najprv otestujú zamestnanci a začiatkom roka bude spustený pre všetkých zákazníkov.
Na Slovensku momentálne internetový obchod prevádzkujú reťazce Tesco a Delia.
Český e-shop Lidlu bol spustený v septembri v roku 2017.