Najväčšia sieť kaviarní na Slovensku- Fresh Corner na čerpacích staniciach Slovnaft, spúšťa novú kampaň o káve, najpredávanejšom produkte v kaviarňach.
Kampaň odštartovala tematicky na Medzinárodný deň kávy (1. október), aby vyzdvihla vysokú kvalitu kávy Fresh Corner pripravovanú zo starostlivo vybraných kvalitných kávových zŕn.
„Kvalitná a čerstvá káva je hrdinom dňa každého kávičkára,“ hovorí Anton Molnár, riaditeľ Komunikácie v Slovnafte. „Záleží nám na tom, aby sme motoristom na cestách v našej káve ponúkli tento nápoj v najvyššej možnej kvalite. Aby vedeli, že sa u nás oplatí zastaviť.“
Ide o 360-stupňovú kampaň, s komunikáciou v televízií, rádiách, online, printe, OOH a na miestach predaja. Slovenskú adaptáciu koncepcie pre online realizovala agentúra ELITE SOLUTIONS, ktorá vytvorila pre Slovnaft aj radiový spot.
V rámci Skupiny MOL, ktorej členom je aj Slovnaft, sa rovnaká kampaň Fresh Corner spúšťa túto jeseň na viacerých trhoch, okrem Slovenska aj v Česku, Rumunsku a Maďarsku.
Prvé kaviarne Fresh Corner na čerpacích staniciach Slovnaft boli otvorené v júli 2015. Z pôvodných troch – v bratislavskej Záhorskej Bystrici, Lučenci a vo Vyšnom Kubíne – sa rozšírila na dve stovky na cestách po celom Slovensku, kde motoristom ponúka chutné občerstvenie a kávu.