StoryEditor

Úsmev ako dar má novú kampaň: Aby rodina zostala spolu

03.10.2019, 16:10
Autor:
pzpzTSTS
Pod televízny spot sa podpísala reklamná agentúra Respect APP a produkčná spoločnosť Hitchhiker films.

Združenie Úsmev ako dar už vyše 30 rokov vyzdvihuje potrebu pomoci deťom z detských domovov. Aktivity združenia sú však pestrejšie a sústreďujú sa aj na ochranu rodín v núdzi. A práve ohrozeným rodinám a strachu rodičov, že kvôli zložitej životnej situácii prídu o dieťa, sa neziskovka venuje v novom televíznom spote.

Prostredníctvom kampane ,,Aby rodina ostala spolu“ združenie ukazuje verejnosti, že jeho aktivity nie sú len o pomoci deťom v detských domovoch, ale aj o pomoci ohrozeným rodinám.

,,Zmena konceptu odzrkadľuje, že sme sa rozhodli inak pristupovať k tejto problematike. Detské domovy sú totiž dôsledok rozpadu rodiny a my sme sa rozhodli riešiť jeho príčiny,“ hovorí Jozef Mikloško, predseda Úsmevu ako dar a dopĺňa: ,,Odobratie dieťaťa je veľmi citlivá vec a potrebuje mimoriadne citlivý a empatický prístup. A potenciálne ohrozených rodín je viac ako si myslíme. Nejde len o rómske osady a alkoholizmus. Stáva sa, že rodina sa stane z celkom obyčajnej ohrozenou v priebehu pár mesiacov. Vtedy je včasná a citlivá pomoc mimoriadne dôležitá."

Pod reklamný spot sa podpísala reklamná agentúra Respect APP, režisér Juraj Janiš a produkčná spoločnosť Hitchhker films. 

"V spote ukazujeme práve tie zlé sny rodičov, ktorým hrozí, že im dieťa bude odobraté. Nechceli sme ukazovať len smutné deti, ktorých sa potenciálnym darcom uľútostí. Spotom oslovujeme rodičov, pre ktorých sú prirodzené obavy o svoje dieťa a dokážu sa vžiť do kože tých, ktorým hrozí, že o dieťa prídu. Chceme ale osloviť aj širokú verejnosť, aby zmenila pohľad na túto komplikovanú tému,“ povedala Yolka Udičová z Respect APP.

Spot bude nasadený v televízii, v rádiách aj online. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. október 2024 06:07