Už koncom októbra spúšťa Asociácia digitálnych marketingových agentúr ADMA digital marketing academy II., ktorá je nadstavbou academy I. Je určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu. Rozsah jednotlivým tém je prispôsobený účastníkom akadémie a šitý na mieru tomu, čo ich konkrétne zaujíma. Deadline registrácie je 27. októbra.
ADMA digital marketing academy II. sa venuje konkrétnym témam, ktoré predstaví v rámci blokov účastníkom interaktívnou a praktickou formou. Mentori z ADMA členských agentúr prispôsobia rozsah workshopov požiadavkám prihlásených účastníkov.
Akadémia II. sa zameriava na senior marketérov a účastníkov I., ktorí už majú prehľad v digitálnom marketingu a vedia, čo konkrétne ich v daných témach zaujíma. Po registrácií obdržia formulár, vďaka ktorému budeme ešte pred začiatkom akadémie vedieť, čo od akadémie očakávajú.
Akadémia pozostáva z 8 blokov. Každý workshop sa venuje jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu. Výučba bude pozostávať vždy z jedného bloku v jeden deň, čo znamená, že účastník strávi na kurze 8 dní v priebehu 8 týždňov.
Mentori a témy workshopov:
Peter Nemčok, Webikon - WordPress
Na workshope Wordpress sa účastníci naučia, ako pracovať s týmto open source softvérom na vytvorenie webovej stránky, blogu či aplikácie. Peter ukáže, ako vo WordPress prihliadať na SEO a ako tvoriť vizuálne zaujímavé články.
Ján Andrejko, Visibility - SEO
V bloku SEO sa od Jána Andrejka z Visibility účastníci oboznámia s pokročilými technikami optimalizácie pre vyhľadávače. Ide o techniky, ktoré zvýšia návštevnosť webstránky z organických výsledkov v internetových vyhľadávačoch.
Lukáš Andel, RIESENIA.com - Webová automatizácia/UX/CROWebová
Technickejšie ladený workshop sa bude venovať problematike automatizácie webu, user experience a optimalizácii konverzného pomeru na webe. Lukáš Andel z RIESENIA.com ukáže na čo sa zamerať pri tvorbe webu, ako navrhnúť intuitívnu webstránku, na ktorú sa budú vaši zákazníci radi vracať.