V predvianočnom čase nasadzuje Poštová banka kampaň pozostávajúcu zo série 10-sekundových hard-sale spotov, ktoré budú nasadzované a obmieňané postupne, v priebehu nasledujúcich týždňov.
Ponúkame vám ukážku piatich z nich, ktoré sa vďaka výhodnosti ponuky zaobídu aj bez celebrity, šteniatka či dokonca aj bez toho, aby sa samotná ponuka v spote ukázala. Predajú ju aj prázdne speech bubbles.
„Pokračujeme v kampaniach, kde hlavnú úlohu zohráva produkt. Opäť ho komunikujeme čo najjednoznačnejšie, aby sa kompletná informácia o ponuke dostala ku klientovi na prvé počutie a na prvé zhliadnutie,“ uvádza head of marketing Poštovej banky Silvia Wederlová.
V printe je výhodnosť ponuky zvýraznená tým, že ju stačí napísať rukou aj na zdrap papiera.
„Kampaň bude rozpracovaná vo viacerých mediatypoch, najmä v televízii, digitále, printe a outdoore. Stavili sme na jednoduchosť, stručnosť a celé sme to podčiarkli vtipom. Veríme, že aj v predvianočnom čase dokážeme klientov zaujať a zároveň pobaviť i bez rolničiek, svetielok, bohato ozdobených stromčekov a ďalších sladkých záberov, ktoré chytajú za srdce,“ dodáva S. Wenderlová.
Kreatívy sa opäť zhostila agentúra Wiktor Leo Burnett. „Pôžička s 0% úrokom je sama o sebe unikátny produkt, preto k nej vždy pristupujeme inak, ako k bežnému úveru. Jednoduchý insight sme pretavili do viacerých exekúcií a ja pevne verím, že kampaň v predvianočnom reklamnom bloku zasvieti. A samozrejme, ďakujem Zuzane Fialovej, že si takto dokáže zo seba vystreliť,“ hovorí Martin Keder, kreatívny riaditeľ WLB.
Vizitka kampane:
Klient: Poštová banka
Produkt: Pôžička s úrokom 0 %
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
CD: Martin Keder
AD: Martina Mihálová
CW: Veronika Podmaková, Martin Keder
ACC: Juraj Výboch, Simona Bobeková, Ladislav Fazekaš
Produkcia: JOJ Production: Katarína Kintlerová, Petra Géciová
Réžia: Martin Keder, Martina Mihálová
Kamera: Juraj Chlpík
Zvuk: Bajko