FLEMA Media Awards, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní vyhlásila víťazov. Najúspešnejšou slovenskou agentúrou sa stal Wavemaker Slovakia, jedno ocenenie získala aj agentúra Starmedia Co. Pozrime sa, za ktoré práce to bolo.
Agentúra Wavemaker Slovakia bodovala s prácami pre klientov Prvá stavebná sporiteľňa a Plzeňský Prazdroj. Porota ocenila prácu PPS už nerobí kompromisy v kategórii Najlepšie využitie dát a tiež prácu Posledný billboard kategórii Najodvážnejší počin. Pri tejto práci agentúra spolupracovala so Zaraguzou.
Za prácu s názvom S Birellom nenafúkaš, získala agentúra ocenenia dvoch kategóriách: Najlepšie využitie TV a Najlepšie využitie rádia. V oboch prípadoch sa komerčný čas využil na pesničku, ktorá bola sprievodnou kampaňou pre Birell. Kreativitu kampane zastrešoval TRIAD.
Ocenenie získala aj agentúra Starmedia Co, ktorá bodovala v kategórii Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane s prácou pre Burger King a jeho launch na našom trhu. Kreatívne kampaň zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett.
Okrem slovenských, získalo ocenenie aj šesť českých prác, jedna z nich bola ocenená Grand Prix. Ide o prácu Človek v tiesni - Zadlžené deti od českej agentúry Wavemaker. Víťazov si môžete pozrieť tu.
"I napriek tomu, že médiá môžu byť vnímané ako komodita, a ich cena je jediný faktor, ktorý by mohol hrať úlohu sa ukazuje, že skvelé nápady stále platia, a že si viac a viac zadávateľov uvedomuje, že práve v nápadoch a inovatívnom prístupe sa ukrýva skutočná pridaná hodnota agentúry. A nás teší, že prispievame k tomu, že práve o tých najlepších kampaniach sa odborná verejnosť dozvie, môže o nich diskutovať, hodnotiť a tým posúvať celý trh na vyššiu úroveň," hovorí Hynek Cimoradský, managing partner FLEMEDIA, ktorá súťaž organizuje.