Na podporu cestovného ruchu v metropole Slovenska nasadila organizácia Bratislava Tourist Board (BTB) novú kampaň. Tá propaguje Bratislavu jednoduchým spôsobom cez články, vlogy a štýlové fotografie. Ústrednou postavou kampane je mladá Bratislavčanka Barbora, prezentujúca zážitky a atraktivity, ktoré Bratislavčania aj návštevníci mesta môžu zažiť.
„BTB si uvedomuje dôležitosť domácich návštevníkov, preto už od minulého roka robíme kampane nielen na našich cieľových zahraničných trhoch, teda v Česku, Rakúsku, Nemecku, a Anglicku, ale aj na Slovensku. Kým počet zahraničných návštevníkov za prvý polrok 2019 stúpol o vyše 6 %, domáci návštevníci stúpli len o necelé 1 %. Aj to je dôvod motivovať Slovákov, aby navštívili svoje hlavné mesto i jeho región, ktoré ponúka okrem kultúry, nákupov a možnosti zábavy, aj aktivity spojené s rekreáciou, rodinou či športom,“ uviedla A. Melicharová, predsedníčka predstavenstva BTB.
BTB preto pripravilo špeciálny blog „Zaži Bratislavu s Barborou“, ktorý obsahuje rôzne tematické články a videá s tipmi. Tento blog je podporený online a vonkajšou reklamou.
„Kampaň sme spustili online na sociálnych sieťach Facebook, YouTube a Instagrame, nechýba ani reklama vo vyhľadávači Google, dopĺňajú ju vonkajšie reklamy, hlavne v dopravných prostriedkoch, na staniciach verejnej dopravy a na citylightoch v obchodných centrách. Posolstvo kampane hlási „Vytvor si svoj vlastný príbeh“ resp. „Create your own story“ reflektujúc na trend zo sociálnych sietí, čo je ľuďom veľmi blízke. Reklamu sme spustili v spolupráci s dopravcami, ktorí ponúkajú priame spojenia do Bratislavy z kľúčových destinácii, poukazujúc na jednoduchú dostupnosť Bratislavy. Spolu ide o 21 videí, ktoré postupne zverejňujeme,“ doplnila A. Melicharová.
Témy, ktoré zachytáva blog sú výber z toho najlepšieho čo v Bratislave a v okolitom regióne môže návštevník nájsť. Rovnako sa zameriavajú aj na okrajové časti mesta, nielen na centrum mesta, ktoré o turistov nemá núdzu, čím sa ich snaží rovnomerne nasmerovať aj na atraktivity mestských častí. Spomenutá je gastronómia, korunovačná história, kultúra, „zelená“ Bratislava, nočný život, Bratislava CARD a mnoho ďalších tém.