Otvorená platforma expertov vznikla pred dvomi rokmi s ambíciou prepojiť túto komunitu kvalitných ľudí a kultivovať marketingové prostredie na Slovensku. „Chceme inšpirovať k lepšiemu marketingu a veríme v profesionalitu ľudí, ktorí sú jeho súčasťou. Je pre mňa cťou a osobnou radosťou pokračovať v začatej práci ako znovuzvolená prezidentka tohto združenia," vyjadrila sa Dáša Juríková.
Občianske združenie Ľudia z marketingu momentálne tvorí 12 členov, aktívne pôsobiacich na vedúcich pozíciách najväčších zadávateľov reklamy na Slovensku.
Noví členovia prezídia – Anton Molnár a Ronald Lupták, sa spolu s opätovne zvolenými členkami prezídia Miladou Halovou a Martinou Hrivnákovou tešia na nadchádzajúce dva roky spoločného pôsobenia. „Sme najzaneprázdnenejšia pracovná skupina, spolu však predstavujeme veľkú pridanú hodnotu k akejkoľvek zmysluplnej téme v branži,“ tvrdí Martina Hrivnáková. „Táto práca je pre nás všetkých radostná, v spoločnej diskusii akcelerujeme nápady a ich exekúciu si vieme veľmi rýchlo rozdeliť," dopĺňa ju Milada Halová.
„Dávame si realistické ambície, chceme sa napájať na existujúce podujatia, ako je napr. EFFIE a pokračovať v oceňovaní Marketéra roka,“ dodáva Anton Molnár.
„V čom obzvlášť vnímam význam nášho spojenia je sharing know-how, odovzdávanie našich skúseností v podobe mentoringovej spolupráce s novou generáciou talentovaných marketérov,“ hovorí o očakávaniach v smerovaní aktivít Ronald Lupták.
Najbližšie sa stretnú až traja členovia prezídia v porote EFFIE 2019, počas večera Ľudia z marketingu po tretí krát udelia ocenenie Marketér roka.
Aktuálne sa členovia združenia zameriavajú na prípravu plánu aktivít pre 2020. Prezídium zároveň začína diskutovať nový návrh KRASu k férovému tendru.
Aktuálne prezídium OZ Ľudia z marketingu:
Dáša Juríková má viac ako 17 ročné skúsenosti s marketingovou komunikáciou, PR, stratégiou a riadením značiek. Viedla komunikáciu značiek v spoločnostiach Union, T-Mobile, Telekom, Poštová banka, Slovenská sporiteľňa. Kampane, ktoré riadila, získali desiatky ocenení efektivity a kreativity doma aj v zahraničí, vrátane dvoch Grand Prix na Zlatom klinci, podieľala sa tiež na riadení medzinárodnej kampane Sea Herou Quest, ktorá získala v Cannes deväť levov. Od apríla 2018 vedie z pozície Director of Brand Strategy and Development marketing Slovenskej sporiteľne. Zodpovedá za marketingovú a korporátnu komunikáciu, web, sociálne siete, eventy a sponzoring a stojí za spustením novej stratégie značky „inovatívneho a zodpovedného lídra“.
Martina Hrivnáková zastávala niekoľko kľúčových riadiacich pozícií v marketingu a komunikácii. V začiatkoch kariéry pôsobila viac ako 10 rokov v top manažmente pražskej reklamnej agentúry MARK BBDO, po návrate na Slovensko viedla tri roky odbor korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky a od roku 2007 bola výkonnou riaditeľkou pre komunikáciu v Telefónica O2 Slovensko. Krátko pôsobila aj ako riaditeľka Centra marketingu TV Markíza, odkiaľ zamierila opäť do bankovníctva. Do VÚB sa vrátila v auguste 2014, kde riadila marketing a komunikáciu, a tiež najnovšie oblasť zákazníckej skúsenosti .
Milada Halová má 16 ročné skúsenosti z oblastí stratégie riadenia značiek, marketingu, a filantropie. Ako riaditeľka Nadácie Tatra banky bola šesť rokov zodpovedná za jej programovú a komunikačnú stratégiu. 12 rokov je riaditeľkou projektu Ceny Nadácie Tatra banky za umenie, jedného z najvýznamnejších projektov podpory umenia a dizajnu na Slovensku. V roku 2013 začala viesť marketingový tím Tatra banky, kde strategicky nastavila komunikačnú líniu inovácií. Aktuálne zastáva pozíciu riaditeľky odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka, kde strategicky vedie obe značky v rámci multibrandovej stratégie Tatra banky. Do jej kompetencie spadá aj brand management, media, public relations, eventy, sponzoring a Nadácia Tatra banka, kde pôsobí aj ako členka Správnej rady. Je spoluzakladateľkou značky KID., festivalu dizajnu pre deti.
Anton Molnár od roku 2007 pôsobí v spoločnosti Slovnaft. V minulosti pôsobil na viacerých pozíciách v slovenských médiách (TV, rádio, online) ako redaktor a moderátor pokrývajúci najmä ekonomické, finančné a energetické témy. Aktuálne vedie v Slovnafte oddelenie Komunikácie, a zároveň koordinuje komunikačné aktivity v rámci skupiny MOL v Česku a v Poľsku. Profesionálne sa venuje budovaniu značky, PR, sponzoringu, mediálnym vzťahom, sociálnym sieťam a projektom spoločenskej zodpovednosti. Naposledy stál pri reštarte značky Slovnaft a pri zrode služby zdieľaných bicyklov v Bratislave pod názvom Slovnaft BAjk, či pri rozvoji novej coffee & gastro značky Fresh corner. Tím v Slovnafte pod jeho vedením získal viaceré komunikačné a marketingové ocenenia.
Ronald Lupták pracuje viac ako 17 rokov v oblasti reklamy a marketingu. Kariéru začal v reklamných agentúrach Euro RSCG, Wiktor Leo Burnett a MUW Saatchi & Saatchi. Na strane klienta začínal v SkyEurope Airlines. Ako riaditeľ marketingovej komunikácie úspešne budoval challengerskú komunikáciu značky O2. Od roku 2014, vo farbách HEINEKEN Slovensko, reštartoval značku Zlatý Bažant, vrátane asi najznámejšieho projektu Zlatý Bažant ´73. V roku 2017 Ronald pracoval v centrále Heinekenu v Amsterdame na pozícii Cider Marketing Manager. Dnes je členom top manažmentu HEINEKEN Slovensko ako jeho marketingový riaditeľ, pričom z titulu tejto pozície zodpovedá nielen za brand marketing, ale aj za trade marketing, prieskumy a inovácie. Popri práci si Ronald plní svoj detský sen a pracuje ako vodič električky v bratislavskom Dopravnom podniku, pričom celý zárobok z tejto činnosti venuje Dobrému anjelovi.