Škoda
StoryEditor

Škoda zaparkovala na Leškovej. Wiktorovci majú nového klienta

25.11.2019, 08:07
Autor:
(pš)(pš)
Prvá veľká výzva, ktorá na novú kreatívnu agentúru čaká, je komunikácia modelu ŠKODA OCTAVIA.

Agentúra Wiktor Leo Burnett uspela v tendri na kreatívu pre spoločnosť Škoda. Agentúra zvíťazila v náročnom, až štvorkolovom tendri na kreatívnu agentúru, ktorý trval viac ako 5 mesiacov. 

„Vítam medzi nami nový tím, ktorý nás bude sprevádzať novým prístupom v komunikácii v nadchádzajúcom období elektromobility. Práve na túto tému sa chceme už od budúceho roka v spojitosti so značkou ŠKODA ešte výraznejšie zamerať,“ hovorí Jan Steyrer, marketingový vedúci spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko. Ako ďalej dodáva: „Agentúra Wiktor Leo Burnett patrí na Slovensku medzi najoceňovanejšie agentúry a má za sebou množstvo kvalitných a naozaj kreatívnych kampaní, ktoré nás zaujali. Verím, že spolupráca na nových kampaniach bude zaujímavá a prínosná pre obe strany“.

„Vážime si dôveru ktorú nám ŠKODA AUTO Slovensko zverením ich značky prejavila. Kategória automotive je v súčasnosti, a to nielen kvôli nástupu elektromobiliy, vo veľmi zaujímavom obdbobí plnom výziev. Tešíme sa, že budeme pri tom, a to spolu so značkou, ktorá je dlhodobým lídrom kategórie. Ideme do toho s ambíciou prinášať značke Škoda komunikáciu a kampane, ktoré budú určovať kreatívne benchmarky na trhu,“ hovorí Peter Kontra, Managing Director agentúry Wiktor Leo Burnett.

Prvá veľká výzva, ktorá na novú kreatívnu agentúru čaká, je komunikácia ikonického modelu ŠKODA OCTAVIA, ktorého najnovšia verzia bola predstavená na svetovej premiére len pred pár týždňami v Prahe.

Agentúra Wiktor Leo Burnett tak po vyhodnotení na kvalitné nápady bohatého tendra strieda MullenLowe GGK Slovakia - doterajšiu partnerskú agentúru značky ŠKODA, ktorá zastrešovala kreatívnu stránku komunikácie od roku 2004.

Agentúre MullenLowe GGK Slovakia, ako aj celému tímu, ktorý pre značku ŠKODA pracoval, ďakujem za seba, aj za celú spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko za doterajšie roky skvelej a kvalitne odvedenej práce. V spolupráci so šikovnými a kreatívnymi ľuďmi, s ktorými sme za tie roky spolupracovali, rástla naša značka až tam, kde je teraz a stala sa lídrom v predaji áut na Slovensku,“ doplnil Jan Steyrer.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:39