Nezisková organizácia Depaul Slovensko spustila tento rok kampaň „Sochy bez domova“ s hlavnou myšlienkou, ktorá zobrazuje ľudí bez domova ako (ne)živé sochy. Mnohých z nich totiž k ulici prikovali rôzne nešťastia a je pre nich nesmierne ťažké dostať sa z tohto smutného miesta. Vďaka pozornosti a pomoci sa však dokážu vrátiť späť do bežného života.
„Išlo nám o zachytenie dlhodobej pomoci, ktorú ľudia na ulici potrebujú. Práve vďaka podpore našich sociálnych pracovníkov, ich reintegrácii a zapájaním do projektov dokážeme ľuďom bez domova podať pomocnú ruku a dostatočne silnú platformu na nový začiatok,“ hovorí Zuzana Kuľhová z Depaul Slovensko.
Kampaň tak, ako minulom roku pripravila agentúra Elite Solutions.
“Koncept vznikol ešte na jar minulého roku, tak už sme sa nevedeli dočkať, kým uzrie svetlo sveta. O to viac vďaka náročnej predprodukcii, ktorú si projekt vyžadoval - hľadanie výtvarníčky, výroba troch kusov komplet oblečenia v štýle (ne)živých sôch a na záver make-up troch hercov skoro ráno pred natáčaním. Všetko nakoniec úspešne dopadlo. Už len dúfať, že kampaň bude úspešná a ľudia opäť podporia dobrú vec ako minulý rok pri kampani Adoptuj si posteľ," vysvetľuje Matej Valo,kreatívny líder z Elite Solutions.
Vizitka kampane:
Creative Director: Matej Valo
Strategy Director: Peter Šurín
Account Manager: Lenka Pavlíčková
Account Director: Marián Hlinka
Art Director: Maroš Morvajov
Social Media Manager: Barbora Jurovcová
Režisér: Juraj Zmatek
Produkcia: Playground13