Na Slovensku odštartovala nová kampaň Huawei so sloganom Choď za svojím snom. Zameriava sa na inšpiratívne osobné príbehy a motivuje ľudí na k tomu, aby ten svoj zdieľali s ostatnými. Ústrednou postavou je čerstvý šampión Oktagonu, Attila Végh.
Televízna reklama zobrazuje štyroch hrdinov, ktorí sa snažia splniť si svoj sen: balerínu, bubeníka, surfera a zápasníka Attilu Végha. Ten pred pár týždňami v ostro sledovanom zápase storočia porazil svojho protivníka a stal sa tak šampiónom Oktagonu. Jeho športová kariéra je podľa Huawei sama o sebe mimoriadne inšpiratívnym príbehom.
“Spolu s Huawei chceme ukázať, že by sa človek nikdy nemal vzdať svojho vlastného príbehu. Ak spadnete - postavte sa a skúste ešte raz. Ak vás ostatní odradia - ukážte im, že sa mýlili. Nie je o tom, aké tvrdé rany rozdávate, ale aj o tom, aké dostávate a ako ich viete prijať,” povedal na margo kampane Attila Végh.
“Nosnou inšpiráciou pre našu najnovšiu reklamu bola každodenná tvrdá práca v spoločnosti Huawei. Taktiež píšeme náš vlastný, a niekedy nie ľahký príbeh,” hovorí Thomas Liu, country manager Huawei Slovensko. “Vytvorili sme odvážnu a kreatívnu kampaň plnú emócií a dojímavých príbehov, ktorá ukazuje, že dosiahnuť cieľ nie je ľahké. Niektorí si môžu všimnúť odkazy na náš Huawei príbeh, a hlavne chceme vyslať jasnú správu: sme tu a budeme tu pre našich zákazníkov,” uzatvára Thomas Liu.
Súčasťou kampane je aj súťaž, ktorá rovnako ako kampaň motivuje k plneniu svojho sna. Attila Végh a country manager Huawei Slovensko vyberú príbehy najväčších životných bojovníkov, ktorí pracujú na svojom sne v akejkoľvek sfére.
Na trojicu najhúževnatejších čaká finančná odmena 1 500 eur na podporu ich sna, hodina tréningu s Attilom a lístky na dokumentárny film o jeho živote. Okrem toho získajú asistenta smart hodinky Huawei Watch GT 2, ktoré im pomôžu udržiavať sa fit po fyzickej aj psychickej stránke.