StoryEditor

Vlogy generálneho riaditeľa Slovenskej sporiteľne sú najlepším európskym projektom

19.12.2019, 09:10
Autor:
TSTS
Kampaň zaujala v kategórii Best Audio-Visual.

Slovenská sporiteľňa zvíťazila v európskej súťaži Asociácie interných komunikácií FEIEA Grand Prix 2019 s projektom „Tak som tu zas“ – interné vlogy generálneho riaditeľa Petra Krutila. Ocenenie jej udelili vo švajčiarskom Zürichu v kategórii Best Audio-Visual. Na shortliste boli projekty od portugalskej spoločnosti Galp, dvoch španielskych spoločností LLYC a MAPFRE a švajčiarskej Swiss Life Group.   

„V rámci nového komunikačného pozicioningu sme sa rozhodli, že zmeníme spôsob, ako sa generálny riaditeľ prihovára kolegom v banke. Petrovi Krutilovi sme dali do ruky tzv. „osmo“ kameru a kariéra populárneho vlogera sa pred takmer 2 rokmi mohla začať. Vlogy nám odvtedy veľmi pomohli, aby sa kolegovia vžili s novým pozicioningom Slovenskej sporiteľne ako moderného, zodpovedného a inovatívneho lídra. Sme radi, že videá nášho CEO sa tešia veľkej popularite nie len medzi kolegami, keďže jedno vydanie si pozrie v priemere takmer 2-tisíc kolegov, ale aj medzinárodnej porote,“ vysvetľuje Štefan Frimmer, šéf korporátnej komunikácie Slovenskej sporiteľne. Vlogy výrazne prispievajú aj k budovaniu značky Slovenskej sporiteľne ako moderného zamestnávateľa v internom aj externom prostredí.

Produkčné a postprodukčné práce zabezpečuje pre Slovenskú sporiteľňu agentúra Crossline. „Interná komunikácia bežne nestojí vo svetle reflektorov, hoci si myslíme, že je pre firmy rovnako dôležitá ako jej klienti - sú to tisícky zamestnancov a spolupracovníkov, ktorí dávajú spoločnostiam život. A je to práve skvelý tím ľudí zo Slovenskej sporiteľne vrátane CEO vlogera Petra Krutila, ktorí boli vždy prví otvorení novým nápadom a aj netradičným komunikačným riešeniam, a to sa ukazuje aj vo výsledkoch našej spoločnej práce. Korporátnej internej komunikácii pre firmy z celej Európy sa úspešne venujeme už 15 rokov, pozbierali sme za to množstvo ocenení, no z víťazstva FEIEA máme špeciálnu radosť, pretože sme mohli stáť pri zrode úplne nového komunikačného konceptu od samého začiatku,“ povedal Michal Ivanička, managing director agentúry Crossline.

Slovenská sporiteľňa

​Na fotografii zľava: Štefan Frimmer a Jana Považanová zo Slovenskej sporiteľne, Martin Onofrej, Asociácia internej komunikácie.

„Dostať sa na shortlist európskeho kola FEIEA Grand Prix 2019 je veľký úspech, keďže konkurencia v Európe je naozaj náročná. O to cennejšie je, že Slovenská sporiteľňa danú kategóriu vyhrala. Znamená to, že ukázala nie len svoju kreativitu a inovatívnosť, ale aj prínos projektu pre firmu a jej kultúru. Porota ocenila aj aktívny prístup generálneho riaditeľa, čo je veľmi inšpiratívne aj pre veľa ďalších firiem,“ povedal Martin Onofrej, z Asociácie internej komunikácie na Slovensku.

01 - Modified: 2019-07-30 07:42:38 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa sa po zrušení billboardov zameriava na „užitočný outdoor“ 02 - Modified: 2019-10-01 07:19:20 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa má nového člena predstavenstva 03 - Modified: 2019-11-02 08:41:51 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa predstavila vianočnú kampaň. Vracia k hodnotovému konceptu #mamnato 04 - Modified: 2019-11-12 08:52:36 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa: Si Vreckový rebel, Vybalansovaný pohoďák či Zasnený prokrastinátor?
01 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 02 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 03 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 20:28