Stratégie každý rok udeľujú titul najúspešnejšia Agentúra roka. V tomto roku sa treťou najúspešnejšou agentúrou v súťaži stala Istropolitana Ogilvy. Túto pozíciu si obhájila druhý rok po sebe. O tom, ako sa darilo agentúre v tomto roku a čo považuje za svoje najväčšie priority, sme sa porozprávali so šéfom agentúry Františkom Tomanom (na obrázku vľavo) a kreatívnym riaditeľom Petrom Darovcom (na obrázku vpravo).
Turbulentný rok
Agentúra nezačala rok práve najpriaznivejšie, keďže prišla o svojho klienta, VÚB banku, ktorej priniesli najznámejšie koncepty s lepičmi či Petrou Polnišovou. Napriek tomu, že úvod roka agentúra odštartovala z veľmi zlej východiskovej pozície, pri bilancovaní roka to šéf agentúry vidí omnoho pozitívnejšie.
„Som hrdý na to, ako sme sa s touto situáciou vysporiadali. Pomerne rýchlo sme našli nových klientov, ktorí nám nahradili výpadok v príjmoch a neprepustili sme nikoho z nášho tímu. Zvládli sme to tak dobre, že tento rok skončíme na porovnateľných číslach ako minulý rok a ďalší rok vyzerá byť ešte lepší,“ zhodnotil riaditeľ agentúry František Toman posledný rok.
Počas roka vyhrali viacero tendrov a získali nových klientov ako KFC, Swiss Life, SPP digital, Detralex či Opel a potvrdili Tesco Mobile alebo Niké. „Neprišli sme o žiadneho klienta a nabrali sme viacero nových, čím sme dieru po VÚB vykryli. Napokon sa ukázalo ako veľmi zdravé je mať diverzifikované portfólio klientov, hoci je to, samozrejme, náročnejšie na penzum práce,“ hovorí kreatívny riaditeľ Peter Darovec.
Agentúra si...
Zostáva vám 85% na dočítanie.