StoryEditor

Poštová banka spúšťa novú kampaň. Radí v nej, že šetriť treba tam, kde to má zmysel

31.01.2020, 08:20
Autor:
pzpz
Kreatívy sa opäť zhostila agentúra Wiktor Leo Burnett.

Poštová banka spúšťa od začiatku februára novú kampaň. Radí v nej, ako šetriť tam, kde to má zmysel. 

„Naša nová kampaň cieli hlavne na ľudí, ktorí už majú hypotéku či úver a kvôli svojim finančným záväzkom sa snažia ušetriť ako sa len dá. Väčšinou však uťahujú opasky tam, kde to nemá zmysel, spôsobom, ktorý neprináša želaný efekt, na čo vtipne poukazujeme v televíznom spote. Zároveň ľuďom radíme, čo majú spraviť, aby sa ani kvôli hypotéke nemuseli obmedzovať. Tým opäť rozvíjame náš brand purpose: Meníme postoj ľudí k peniazom, “  hovorí head of marketing Poštovej banky Silvia Wenderlová.

Kampaň poukazuje na to, že práve teraz si vďaka refinancovaniu dokážu výrazne znížiť mesačné splátky na svojich už existujúcich úveroch.

Kreatívy sa opäť zhostila agentúra Wiktor Leo Burnett. Pri natáčaní televízneho spotu, ktorý sa odohráva v kúpeľni, sa minulo približne 5 litrov sprchového gélu. Produkcia ich vyliala na dlážku, čím ju premenila na bežiaci pás. „Tento bizarný nápad vtipne poukazuje na to, čoho všetkého sú ľudia schopní, keď sa snažia ušetriť, napríklad aj na vstupnom do fitka,“ vysvetľuje Martin Keder, creative director Wiktor Leo Burnett. Takýmto spôsobom si však môžeme zarobiť skôr na úraz. Oveľa rozumnejšie je urobiť finančné upratovanie a refinancovať už existujúce úvery.

Kampaň bude rozpracovaná vo viacerých mediatypoch, najmä v televízii a digitále. Jej cieľom však nie je iba podpora predaja hypotéky, ale aj edukovanie ľudí.

Poštová banka

„V zmysle našej dlhodobej víze – Meniť postoj Slovenska k peniazom – by sme im chceli dať návod na rozumené hospodárenie, vďaka ktorému sa im bude ľahšie dýchať. Aj preto na sociálnej sieti otvoríme diskusiu o nezmyselnom šetrení a prinesieme súťaže, ktoré priamo súvisia s hypotékou alebo so spotom. Verejnosti prostredníctvom vtipnej kampane ukážeme, že ľudská vynaliezavosť pri sporení nepozná hranice, ale vo väčšine prípadov ide o neefektívne pokusy čo-to ušetriť. Tým najrozumnejším spôsobom odľahčenia rodinného rozpočtu je dnes refinancovanie úveru,“ uzatvára Silvia Wenderlová.  

Vizitka kampane:

Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Keder
Art director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account director: Simona Bobeková, Ladislav Fazekaš, Juraj Výboch
Strategy director: Vladimír Lefík
Produkcia: JOJ Production
Réžia: Dano Dekan

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2024 05:07