StoryEditor

Stálice, nováčikovia a comebacky. Ktoré značky sa predstavia na Super Bowl

08.02.2022, 10:00
Pozrite si reklamy, ktoré už značky predstavili.

Nadchádzajúci Super Bowl, ktorý sa uskutoční 13. februára, nie sú len majstrovstvá Národnej futbalovej ligy, ale aj neoficiálny šampionát v reklame. Stratégie vám prinášajú prehľad značiek, ktoré sa na ňom zablysnú po prvýkrát, stálic, ktoré na túto chvíľu čakali celý rok, ale aj veľkých značiek, ktoré budú prekvapivo na zozname chýbať. 

Budweiser chystá emotívny návrat, ktorý zjednotí krajinu 
Super Bowl prinesie už tradične známe mená. Pivárenská spoločnosť Anheuser-Busch InBev odvysiela tento rok na podujatí až šesť reklám na značky ako Budweiser, nový zero-carb Bud Light Next, Bud Light Seltzer Hard Soda, Michelob Ultra a Michelob Ultra Organic Seltzer. Dohromady bude mať až štyri minúty vysielacieho času. Anheuser-Busch dlhodobo disponoval exkluzívnymi právami na alkoholové reklamy na Super Bowl, pričom zmluva sa predĺžila o ďalších päť rokov. Povráva sa, že Light Next bude odkazovať na metaverse a Bud Light tento rok vynechá podujatie. 

Budweiser sa minulý rok vzdal svojej reklamy, aby radšej finančne podporil povedomie a vzdelanie o vakcinácii. Tento rok sa vrátil so svojím tradičným symbolom - Clydesdaleským koňom. Toto plemeno je od roku 1933 neodmysliteľným dedičstvom Anheuser-Busch, pričom ich sila a majestátnosť má symbolizovať budweiserskú kvalitu, integritu, úspechy, dokonalosť a tímového ducha. Spot zobrazuje zranenie ikonického koňa, ktorý sa pod starostlivosťou milujúceho majiteľa a povzbudzujúceho psieho spoločníka opäť uzdraví. V reklame sa nenachádza žiadne umiestnenie produktu, len odkaz: “V domove odvážnych - pád nikdy neznamená byť nadobro vylúčený z hry.”  

“Mali sme pocit, že to bude perfektná metafora na príbeh návratu,” prezradil viceprezident marketingu Budweiser Daniel Blake o reklame, ktorá odkazuje na dva roky pandémie. Novšie alebo začínajúce značky nemajú podľa neho takú zodpovednosť, aby využili túto platformu rovnakým spôsobom, ale Budweiser áno. “V konečnom dôsledku by to malo byť posolstvo o zjednotení a hrdosti, že ako Američania sa vždy postavíme späť na nohy.” 

Po náročnom období sa značky snažia divákov rozosmiať
Značka
Hellmann’s sa vráti na Super Bowl už po druhýkrát. Vo svojej reklame sa spojila s legendárnym športovcom a koučom Jerodom Mayom a vytvorila tím MAYO x MAYO, ktorý bojuje proti plytvaniu jedlom. 

Spoločnosť Planter’s sa pod novou značkou Hormel Foods vráti dva roky po skonaní a znovuzrodení jej maskota, Mr. Peanuta, ktoré sa stalo virálnym. Vtedajšia kampaň musela byť zastavená potom, ako sa objavili správy o tragickom úmrtí basketbalovej ikony Kobeho Bryanta. V tohtoročnom spote budú debatovať komici Ken Jeong a Joel McHale o tom, aký je správny spôsob konzumovania zmiešaných orieškov - všetky naraz alebo jeden po druhom? Za videom hľ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-02-25 16:10:30 - Feat.: 0 - Title: Najdrahšie reklamy sveta: Na Super Bowl zaznela nenápadná kritika Zuckerberga aj tajné myšlienky celebrít
01 - Modified: 2022-02-25 16:10:30 - Feat.: - Title: Najdrahšie reklamy sveta: Na Super Bowl zaznela nenápadná kritika Zuckerberga aj tajné myšlienky celebrít
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 21:06