Spoločnosť Kärcher Slovakia spúšťa na jar multikanálovú kampaň, ktorá bude podporená aj televíznymi a rozhlasovými spotmi. Kampaň prichádza v súvislosti s rozšírením záhradného produktového portfólia o batériové technológie. Spoločnosť chce touto aktivitou zároveň omladiť imidž značky – komunikácia má byť situačnejšia a emocionálnejšia než kedykoľvek predtým.
Popri novom záhradnom sortimente na batériový pohon ako kosačky, plotostrihy či vyžínače promuje jarná kampaň aj vysokotlakové čističe. Globálny claim Bring Back The WOW je na Slovensku lokalizovaný ako Vráťte život vašej záhrade a Vráťte lesk vašim veciam v prípade vysokotlakových čističov.
„Popri novom claime zároveň meníme aj niektoré zásady CI, čo sa odráža vo vizuálnej stránke kampane. Upúšťame od koncentrácie na produkt a zameriavame sa skôr na ľudí a emocionalitu. Menia sa i doteraz prísne pravidlá pre logo a písmo, a tak sú nové vizuály celkovo menej technické a viac hravé. Sekundárne je totiž cieľom značku omladiť a ukázať, že s Kärcherom ide upratovanie ľahko a jednoducho,“ povedala Lucia Balagová, vedúca marketingu Kärcher Slovakia.
Kampaň pobeží v typicky jarnom období, teda od marca do konca mája, a to ako v televízii a rozhlase, tak aj v online prostredí, na sociálnych sieťach a v PR. V rámci sociálnych sietí zapojí spoločnosť Kärcher Slovakia Facebook, Instagram a YouTube, kde batériový záhradný sortiment podporia krátke bumper videoreklamy.
Vizitka kampane:
Mediálne nasadenie: TV, rozhlas, online, social, PR
Digitálna agentúra: Mindshare
Produkčná agentúra: CreativeStudio