Zlatý Bažant ’73 štartuje novú kampaň, ktorú po úspešnom tendri prvýkrát pripravila agentúra MADE BY VACULIK. Značka ostala verná retru sedemdesiatych rokov, koncept sa však od dobových reklám presúva k hitom.
Práve toto obdobie bolo vo vtedajšom Československu typické prerábkou zahraničných hitov, ktoré spievali domáci umelci s lokálnym textom, čo v dnešnej dobe pôsobí úsmevne, ba až komicky. Na tomto insighte je postavený nový komunikačný koncept značky a autentický ležiak inšpirovaný varným listom z roku 1973 si tak naďalej zachováva autentickosť aj v komunikácii.
Spot vznikol v produkcii Hitchhiker Films v réžii Romana Valenta. Prvýkrát ho diváci uvidia počas SuperStar na Markíze, v Stratégiách už teraz:
Vizitka kampane:
Klient: Heineken Slovensko: Ronald Lupták, Marcel Malý, Peter Tureček, Matej Hargaš
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Copywriter: Milan Bielik
Art director: Michal Nagy
Account director: Ada Šimšíková
Strategy director: Adam Horecký
Online strategy: Marek Krištof
Online art director: Martin Schurdák
Online copywriter: Timea Juríčková
Social media specialist: Mário Lapoš
Réžia: Roman Valent
Kamera: Tomáš Juríček
Strih: Marek Kráľovský
Postprodukcia: Ekran - Peter Košťál
Produkcia: Hitchhiker Films - Ivan Hulík, Pavol Kopček, Ján Balážik
Zvuková postprodukcia: Studio K2
Hudba: Boney M, Fatmusic - Viktor Hazard
Choreografia: Laco Cmorej
Novinku Zlatý Bažant ’73 uviedol Heineken na trh v roku 2016, o launch sa postarala a celú kreatívu navrhla agentúra Wiktor Leo Burnett.