Informácie budú poskytovať predajcovia, ktorí nemôžu v súčasnosti predávať v stánkoch.
Mimoriadne opatrenia súvisiace so zabránením šírenia nového ochorenia COVID-19 sa dotkli aj značky Curaprox, ktorá svoje produkty ústnej hygieny predávala tiež v stánkoch v nákupných centrách.
Spoločnosť sa rozhodla v čase krízy pomôcť tým najzraniteľnejším a spustila bezplatnú infolinku pre seniorov. Informácie budú poskytovať predajcovia, ktorí nemôžu v súčasnosti predávať v stánkoch.
So seniormi, ktorí na infolinku zavolajú, sa porozprávajú o akejkoľvek neodbornej téme a tiež poradia, kde zoženú rúška či ako si vybavia dovoz potravín.
01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie
02 - Modified: 2020-03-24 15:43:10 - Feat.: 0 - Title: Potraviny budú v nedeľu zatvorené, seniori budú mať svoje otváracie hodiny
03 - Modified: 2020-03-23 15:24:07 - Feat.: 0 - Title: McDonald's poskytol pomoc záchranárskym zložkám
04 - Modified: 2020-03-23 07:39:51 - Feat.: 0 - Title: Eventovka SpicyBrown spúšťa v čase krízy nový brand. Rozbehla donášku potravín
05 - Modified: 2020-03-15 19:17:00 - Feat.: 0 - Title: Prečítam ti rozprávku. Martinus prichádza s programom pre deti
06 - Modified: 2020-03-25 09:48:36 - Feat.: 0 - Title: Piešťanské pivovary sa spojili. Z piva vyrobili dezinfekciu