Curaprox
StoryEditor

Seniori sa môžu porozprávať aj poradiť na novej infolinke. Zriadil ju Curaprox

25.03.2020, 10:20
Autor:
redred
Informácie budú poskytovať predajcovia, ktorí nemôžu v súčasnosti predávať v stánkoch.

Mimoriadne opatrenia súvisiace so zabránením šírenia nového ochorenia COVID-19 sa dotkli aj značky Curaprox, ktorá svoje produkty ústnej hygieny predávala tiež v stánkoch v nákupných centrách.

Spoločnosť sa rozhodla v čase krízy pomôcť tým najzraniteľnejším a spustila bezplatnú infolinku pre seniorov. Informácie budú poskytovať predajcovia, ktorí nemôžu v súčasnosti predávať v stánkoch.

So seniormi, ktorí na infolinku zavolajú, sa porozprávajú o akejkoľvek neodbornej téme a tiež poradia, kde zoženú rúška či ako si vybavia dovoz potravín.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie 02 - Modified: 2020-03-24 15:43:10 - Feat.: 0 - Title: Potraviny budú v nedeľu zatvorené, seniori budú mať svoje otváracie hodiny 03 - Modified: 2020-03-23 15:24:07 - Feat.: 0 - Title: McDonald's poskytol pomoc záchranárskym zložkám 04 - Modified: 2020-03-23 07:39:51 - Feat.: 0 - Title: Eventovka SpicyBrown spúšťa v čase krízy nový brand. Rozbehla donášku potravín 05 - Modified: 2020-03-15 19:17:00 - Feat.: 0 - Title: Prečítam ti rozprávku. Martinus prichádza s programom pre deti 06 - Modified: 2020-03-25 09:48:36 - Feat.: 0 - Title: Piešťanské pivovary sa spojili. Z piva vyrobili dezinfekciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. december 2024 13:55