StoryEditor

365. bank vyzýva, aby pre ňu ľudia natočili reklamu

01.04.2020, 12:45
Autor:
pzpz
​Z najlepších výtvorov potom odborníci z kreatívnej agentúry Wiktor Leo Burnett poskladajú niekoľko strihov reklamného spotu.

365. bank sa pridáva k zodpovedným firmám a tiež vyzýva, aby ľudia zostali doma. Navyše im vymyslela aktivitu, ktorou vyplnia čas doma kreatívne a efektívne.

„V 365 sme sa ocitli v situácii, keď sme potrebovali natočiť reklamu na svoj bankový účet. No doma zostali nielen ľudia pracujúci v službách, továrňach či v bankách, ale aj filmári, kameramani, rekvizitári a celý filmový priemysel. Preto sme sa rozhodli využiť prístup crowdvertisingu, zapojiť slovenské domácnosti, dať každému možnosť stráviť čas doma kreatívne a natočiť pre nás reklamu. Vychádzame z toho, že ak sa dá z obývačky založiť účet,musí sa tam dať natočiť aj naša reklama,“ uvádza Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.

Banka dáva všetkým príležitosť, aby sa stali spolutvorcami a hlavnými aktérmi jej kampane, či už strihačmi, kameramanmi alebo rekvizitármi. Výzvy natočiť reklamné spoty sa môžu chopiť nielen odborníci z fachu, ale aj laická verejnosť. Najlepšie reklamy budú odmenené honorárom vo výške 365 eur.

Záujemcovia si môžu stiahnuť jeden z troch scenárov zo stránky www.365reklama.sk a nahrať na ňu svoje hotové výtvory. Fantázii sa pritom medze nekladú. Môžu napríklad zapojiť deti a vyrobiť si spoločne masky a rekvizity alebo natočiť animovanú reklamu s využitím hračiek a stavebnice. Obývačka sa tak môže zmeniť na pirátsku loď, džungľu s ľudožrútmi alebo na stredovek s rytiermi a trojhlavými drakmi.

Pre lepšiu viditeľnosť a zväčšenie kliknite na obrázok. 

365.bank

365.bank 365.bank

Z najlepších výtvorov potom odborníci z kreatívnej agentúry Wiktor Leo Burnett poskladajú niekoľko strihov reklamného spotu, ktorý vznikol v slovenských domácnostiach počas karantény. Do obrazov v postprodukcii doplnia efekty, čím sa dotvorí celkový charakter jednotlivých postáv. O komplexný a autentický zážitok tak bude postarané na najvyššej úrovni.

Spoty budú nasadené v priebehu apríla a mája na televíznych obrazovkách a v online priestore.

Vizitka kampane:

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Juraj Vačko
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová

01 - Modified: 2019-12-16 08:08:04 - Feat.: 0 - Title: 365. bank a Poštová banka poskytujú bezkontaktný výber z bankomatov 02 - Modified: 2020-02-26 11:30:04 - Feat.: 0 - Title: 365.bank pozmenila komunikáciu a posiela ľudí voliť 03 - Modified: 2019-09-12 07:24:20 - Feat.: 0 - Title: 365.bank: Zmeň banku, zmeň svet. Choose your revolution!
01 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa) 02 - Modified: 2022-11-23 07:36:22 - Feat.: - Title: Hype a 365.bank štartujú spoluprácu: Tešíme sa, ako vyhajpujeme komunikáciu na sociálnych sieťach na vyšší level 03 - Modified: 2022-11-02 13:15:39 - Feat.: - Title: Prieskum 365 bank: Kvôli nižším príjmom má 6 z 10 žien obavy vziať si pôžičku 04 - Modified: 2022-09-30 06:13:20 - Feat.: - Title: 365.invest má nového člena predstavenstva. Matej Godál prichádza z externého prostredia 05 - Modified: 2022-06-01 13:30:14 - Feat.: - Title: 365.bank upozorňuje na problém rodovej (ne)rovnosti a mužsko-ženských stereotypov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. máj 2023 16:59