Značky začínajú komunikovať "po novom". Odstránili všetko, čo v súčasnosti nie je dôležité, a snažia sa prispôsobiť čudnej dobe, v ktorej sa momentálne nachádza takmer každá krajina na svete. Nečakajte výpravné produkcie. Tie vystriedali videá a fotky zo sociálnych sietí, či jednoducho vytvorené videá.
Oreo pre svoju novú kampaň adaptoval slogan, ktorý vznikol ešte v roku 2019 - Stay Playful. K existujúcemu sloganu pripojila značka Stay Home, a tak vzniklo "Stay Home, Stay Playful". Oreo je značka, s ktorou sa bavíte, a to chceli marketéri vyzdvihnúť aj počas pandémie. Pretože veria, že "hravosť dokáže prekonať každú situáciu".
Odvaha je nádherná (Courage is Beautiful), hovorí Dove v novej reklame. Emotívne obrázky ukazujú tváre lekárov a zdravotníkov, ktoré sú nielenže unavené, ale aj poznačené nosením ochranných štítov a masiek.
Okrem podpory zdravotníkov, Dove rozširuje aj povedomie o dôležitosti umývania si rúk. Vo videu dokonca hovorí: „Nezáleží nám na tom, ktoré mydlo použijete. Záleží nám, aby ste sa o seba starali vy".
Reklama na pivo bola vždy o blízkosti - kamarátske objatia, potriasanie si rukami, chlapské "high five"... Heineken v novej reklame hovorí o tom, že sme momentálne všetci ďalej od seba, no omnoho bližšie ako kedykoľvek predtým.
Apple verí v silu kreativity. Obzvlášť v týchto časoch existujú inšpiratívni ľudia po celom svete, ktorí hľadajú rôzne spôsoby ako vzájomne zdieľať zábavu, vynaliezavosť, ľudskosť či nádej. Samozrejme, niektorí z nich používajú pritom aj produkty Apple.
Burger King ponúka študentom zadarmo obľúbený Whopper, má to jeden háčik. Promo kód nájdu až po vyriešení matematickej úlohy.
A na záver Svetová zdravotnícka organizácia (WHO), ktorá na ping-pongových loptičkách dokumentuje, ako funguje sociálny dištanc.