Aktuálna kampaň Slovenskej sporiteľne nadväzuje na predchádzajúci televízny spot s generálnym riaditeľom Petrom Krutilom. Banka teraz ukazuje ďalších zamestnancov ako hrdinov, ktorí symbolizujú, že súčasnú náročnú situáciu môžeme zvládnuť, iba ak budeme držať spolu.
„Naša kampaň vychádza zo zavedeného pozitioningu značky zodpovedného a inovatívneho lídra. Pokračujeme s autentickými posolstvami, tentokrát našich kolegov z banky. Je úžasné vidieť, že tak, ako spoločne zažívame karanténu či obmedzenia, spájame aj svoje sily a pomáhame si navzájom. Či už sú to nákupy pre seniorov, šitie rúšok alebo čítanie rozprávok našimi hercami Práve táto spolupatričnosť je kľúčovým odkazom našej novej kampane. Budeme radi, keď sa čo najviac Slovákov zapojí, vďaka čomu poputuje ešte viac peňazí na dobrú vec,“ vraví Dáša Juríková, riaditeľka odboru riadenia stratégie a obsahu značky Slovenskej sporiteľne a dodáva: „Po predchádzajúcom televíznom spote s našim generálnym riaditeľom je druhá fáza kampane interaktívna, ide nám o čo najširší engagement na sociálnych sieťach a o podporu vitality kampane pre dobrú vec, preto posúvame aj kampaňový odkaz na #spolumamenato Slovensko.“
Aktuálne majú ľudia možnosť vidieť kampaň v online priestore a na sociálnych sieťach. Súčasťou kampane je aj pesnička od Adama Ďuricu s príznačným názvom Spolu, ktorú autor pieste re-mastroval do aktuálnej verzie.
Stať sa súčasťou kampane je jednoduché. Stačí navštíviť webstránku www.spolumamenato.sk, nahrať 5-sekundové video, ako človek prežíva karanténu a video vyzdieľať s kamarátmi na sociálnych sieťach. Za každé takéto video pošle Slovenská sporiteľňa krízovej linke pomoci 10 eur. Znamená to, že všetci Slováci spolu môžu priprieť k tomu, aby finálna čiastka pomoci bola čo najvyššia.
Slovenská sporiteľňa spolu so svojou nadáciou vyčlenili jeden milión eur na pomoc v boji s pandémiou koronavírusu. Tieto peniaze sa využijú na konkrétny účel po dohode s Ústredným krízovým štábom SR. Časť peňazí poputovala pre občianske združenie IPčko, ktoré poskytuje krízovú linku pomoci pre ľudí na Slovensku. K týmto peniazom banka pridá ešte ďalšie, v závislosti od počtu zapojených ľudí do kampane #spolumamenato.
Vizitka kampane:
Kampaň: #spolumamenato
Klient: Slovenská sporiteľňa
Mediálna agentúra: Wavemaker
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Art director: Milan Malý
Ideamaker: Nela Pazderková
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Eva Klimeková, Jarka Huljaková
Médiá a influenceri: Wavemaker
Produkcia: Crossline