Po bezpečnom bankovaní a pomoci klientom aj krajine prichádza Slovenská sporiteľňa s emotívnou kampaňou a produktovou ponukou aj pre nových klientov. V novej kampani prináša povzbudenie k návratu do bežného života.
„Aktuálne zažívame reštart našich súkromných ale aj pracovných životov, a práve povzbudenie k návratu do života napriek všetkým problémom a ťažkostiam, sú témou našej novej kampane. Značku Slovenskej sporiteľne od začiatku krízy komunikačne spájame s posolstvom #spolumamenato. Hodnoty ako dôvera, spolupatričnosť sa snažíme prepájať s užitočnými riešeniami pre našich klientov a zamestnancov. Kampaňou podporujeme dlhodobý positioning inovatívneho a zodpovedného lídra. Atraktívnou produktovou ponukou cielime na všetkých, ktorí nemajú v našej banke účet a hľadajú silného, dôveryhodného a inovatívneho partnera pre svoje bankovanie,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Kampaň štartuje dnes v televízii, online a direct komunikácii. Súčasťou kampane bude aj špeciálny mediálny event. Silným motívom je charizmatický prednes upraveného textu piesne Adama Ďuricu Spolu hercom Mariánom Mitašom.
Vizitka kampane:
Kampaň: #spolumamenato Klient: Slovenská sporiteľňa Kreatívna agentúra: Zaraguza Creative director: Michal Pastier Art director: Milan Malý Strategist: Jakub Straka Ideamaker: Nela Pazderková Senior copywriter: Eva Myjavcová Account manager: Eva Klimeková, Jaroslava Huljaková Media director Zaraguza: Pavol Krutý Médiá a influenceri: Wavemaker Produkcia TVC: Protos Productions Režisér: Pepe Ehrenberger Kameraman: Martin Kollár Hudba: Michal Novinski
01 - Modified: 2020-01-31 09:14:01 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa má novú kampaň: Nechaj to na Georgea
02 - Modified: 2020-02-19 08:25:49 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa sa stala partnerom SuperStar
03 - Modified: 2020-04-01 10:04:59 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa novú kampaň #spolumamenato
04 - Modified: 2020-04-17 10:49:27 - Feat.: 0 - Title: VÚB a Slovenská sporiteľňa zvyšujú limit bezkontaktnej platby
01 - Modified: 2024-12-04 07:29:28 - Feat.: - Title: Ak by sme neboli optimisti, nemáme v tejto krajine čo robiť
02 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov
03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby
04 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí
05 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné