StoryEditor

Značka NEBBIA rozširuje produktové portfólio

15.06.2020, 09:43
Autor:
redred
A zverejňuje predajné výsledky prvého kvartálu tohto roka.

Slovenská značka športového oblečenia NEBBIA rozširuje svoje portfólio o novú kategóriu produktov – dámsku spodnú bielizeň a predstavuje kolekciu oblečenia s názvom HERO. Ako sa firme darilo v prvom kvartáli tohto roka? 

Nová kolekcia športového oblečenia dostala názov HERO a v kampani začala vyzdvihovať ambasádorov, ktorí nie sú profesionálni športovci, ale fitnessu či bodybuildingu sa venujú mimo svojej hlavnej pracovnej činnosti, pričom pracujú aj ako zdravotníci, policajti, v ozbrojených zložkách či dokonca ako vedeckí pracovníci.

Úspech novej kolekcie sa ihneď premietol do nárastu B2B predaja, pričom strategické trhy neboli stále funkčné. Napriek rastu značka v apríli zaznamenala 17 percentný prepad B2B predaja. V e-shope naopak nastal nárast, a to až o 290 percent, kým v retaile bola firma z dôvodu zatvorených predajní na nulovom predaji.

NEBBIA

Vývoj obchodného stavu  NEBBIA v jednotlivých segmentoch predaja reflektuje nasledujúci graf. B2B predaj za mesiac marec vykázal medziročný pokles o 65 percent. Retail za mesiace január a február zaznamenal medziročný rast o viac ako 50 percent, vďaka čomu firma do zatvorenia predajní ku 13. marcu skončila medziročne s poklesom len o 9 percent. Najväčšiu zmenu, logicky, zaznamenala značka v e-shope, kde predaj v marci stúpol až o 650 percent. Nebolo to automaticky, ale zmenou obchodnej a marketingovej stratégie a presmerovaním marketingových aktivít od 1. marca do online prostredia.

NEBBIA

E-shop sa v máji udržal stále v raste, konkrétne o 260 percent medziročne. V medziročnom porovnaní rovnako stúpol B2B predaj o 5 percent. Retail, ktorý začal fungovať až na konci mája, zostal v poklese o 41 percent.

NEBBIA

„Predaj v máji bol ovplyvnený pomalým nábehom výroby v Bulharsku, kde naše produkty vyrábame. Všetky materiály, ktoré používame pri výrobe pochádzajú z Talianska, Španielska a Portugalska, kde sa výroba obnovovala až v priebehu mája, v dôsledku čoho sme neboli schopní vyrobiť množstvo dopytované našimi B2B partnermi a koncovými zákazníkmi a uspokojiť tak všetkých zákazníkov, ktorí sa s myšlienkou HERO stotožnili,“ povedal Martin  Pecko, zakladateľ značky NEBBIA.

01 - Modified: 2017-02-07 16:09:44 - Feat.: - Title: S černochom v reklame majú problém aj Slováci. Žilinský obchod vyvolal rasistické komentáre
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 02:41