StoryEditor

Začnime si vážiť dušu, vyzýva Liga za duševné zdravie

22.06.2020, 13:25
Autor:
pzpz
Nová kampaň pochádza z dielne agentúry MARK BBDO.

Liga za duševné zdravie SR spustila novú kampaň. Jej cieľom je vyvolať záujem verejnosti a prispieť tak k tomu, aby sa dosiahli potrebné zmeny v starostlivosti o duševné zdravie na Slovensku. Tá je podľa Ligy na slabej úrovni, ako dokazujú aj alarmujúce fakty, na ktoré v aktuálnej komunikácii upozorňuje.

Leitmotívom je údaj 21 gramov: hovorí sa, že toľko má vraj duša. Kampaň vyzýva, aby sme sa zamýšľali nad jej váhou, z čoho vychádza hlavné posolstvo: začnime si vážiť dušu. 

Vizuálnym symbolom je pierko, ktoré vyjadruje ľahkosť a krehkosť duše. Na tom je postavený kľúčový vizuál aj hlavné video kampane. Kampaň, ktorá beží v online priestore, už tradične pripravila agentúra MARK BBDO.

Do kampane bolo oslovených 21 predstaviteľov verejného života a populárnych osobností: sú medzi nimi napríklad herci Martin Huba a Dominika Kavaschová, moderátori Sajfa a Veronika Cifrová Ostrihoňová, speváci Emma Drobná a Šarkan, či poslankyňa Jana Žitňanská, ktorá sa dlhdobo venuje sociálnym témam.

Všetci vyzývajú ľudí, aby kampaň zdieľali a šírili tak myšlienku kampane - inak povedané ,,poslali pierko ďalej".

Súčasťou kampane je množstvo kreatív rozvíjajúcich jej posolstvo. Od osobnej spovede, ktorú poskytol influencer Fero Joke v PR článku, cez moderátora Michala Saba otvorene hovoriaceho o svojich problémoch a terapii, po zamyslenie sa nad dušou od Martina Hubu. Navyše sa hneď po spustení kampane začali spontánne zapájať ďalší verejne známi ľudia, ktorí pomohli zvýšiť jej dosah. 

Vizitka kampane:

Názov kampane: 21 gramov
Klient: Liga za duševné zdravie SR
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Strategy Director: Marian Timoracký
Creative Director: Vlado Slivka
Digital Director: Lívia Brtáňová
Art Director: Peter Kuchta
Copywriter: Michal Roháček, Eva Danišová, Ivan Fiedler

Video postprodukcia: STUDIO 727 - Ladislav Dedík
3D animácia: Marek Hazlinger
Koordinátor postprodukcie: Ondrej Dedík
Fotograf: Rasťo Blaško
Kamera, strih podporných videí: Patrik Pavlis
Autor hudby: Matúš Široký
Hlas kampane: Štefan Bučko
Zvukovýroba: Stame
Account Manager: Lenka Chorvátová

01 - Modified: 2021-06-14 08:08:27 - Feat.: - Title: Spoločnosť RAJO spúšťa pri príležitosti 25. narodenín kampaň 02 - Modified: 2020-10-20 09:03:32 - Feat.: - Title: MARK BBDO s novým kreatívnym riaditeľom 03 - Modified: 2020-10-08 10:26:02 - Feat.: - Title: MARK BBDO opúšťa kreatívny riaditeľ Vlado Slivka 04 - Modified: 2020-09-28 08:36:37 - Feat.: - Title: Rajo s novým spotom. Poznáte tú pieseň? 05 - Modified: 2020-06-04 09:54:07 - Feat.: - Title: #jemito4, odkazujú zákazníci 4ky v novej kampani
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. august 2022 00:45