StoryEditor

Tatra banka predstavila prvú digitálnu osobnosť Slovenska, Bejby Blue

24.06.2020, 11:05
Autor:
pzpz
Za novou študentskou kampaňou stojí THIS IS LOCCO.

Tatra banka pravidelne prináša výrazné študentské kampane. Po menách ako Rytmus, Sajfa či Gizka tento rok predstavila svoju doteraz najdigitálnejšiu tvár – Bejby Blue. Jej samotná tvorba sa opiera o aktuálne trendy, ako vizuálne tak aj charakterové a obsahové.

„Už osem rokov prinášame jedinečné kampane pre študentov a každý rok je pre nás toto zadanie veľkou výzvou. Zaujať študentov je každý rok náročnejšie, sú svojskí, slobodnejší a majú čoraz viac vnemov a možností. Tí, čo sledujú naše študentské kampane vedia, že každý rok sú  niečím výnimočné. Ja sama som bola zvedavá, kam ešte vieme a môžeme v kreatívnych konceptoch zájsť. Keďže nám záleží na vnímaní Tatra banky ako digitálnej banky, vybrali sme koncept, ktorý práve podporuje digitálnu dobu a svet, v ktorom teenageri žijú svoju každodennosť. Myslím, že tým, že sme spolu s agentúrou a jej tvorivým a produkčným tímom vytvorili prvú a vlastnú digitálnu osobnosť, dávame kreatívnu a umeleckú hodnotu nie len samotnej kampani, ale aj online komunikácii ako takej,“ hovorí Karin Uličná, vedúca oddelenia komunikácie a stratégie značky Tatra banka.

Bejby Blue sa prihovára študentom s jasným motivačným messagom: „V digitálnom svete môžeme dosiahnuť čokoľvek chceme, len je dôležité mať aj odvahu ukázať sa.“ Presne to dokazuje v teasingovej fáze kampane.

„Digitálna osobnosť pre najlepšiu digitálnu banku bola pre nás úplne jasná cesta. Veď kto iný ako Tatra banka s DNA tak úzko spojeným s inováciami by mal na našom trhu priniesť takto inovatívnu kampaň? Digitálnosť nám dáva obrovské možnosti čo vieme s Bejby Blue robiť, vie sa ocitnúť kdekoľvek na svete aj počas korony a v sekunde sa naučiť každý nový trend, ktorý sa objaví. Ale len jej digitálnosť na kampaň nestačí. Strategicky vychádzame z faktu že táto generácia je čoraz viac online a vďaka tomu si vie plniť sny, ktoré boli pred pár rokmi nepredstaviteľné. Inšpirovali sme sa napríklad príbehmi Billie Eilish, Justina Biebera ktorí sa dostali vďaka globálnemu dosahu z detskej izby pred vypredané štadióny. Takisto celým odvetvím e-gamingu, ktorý sa stáva plnohodnotnou kariérou o ktorej naši rodičia ani nesnívali. Preto študentom hovoríme, nevypínajte svoje mobily, netrávte menej času online – na to by aj tak nereagovali, práve naopak, povzbudzujeme ich, aby ukázali svoju osobnosť a svoj talent v digitálnom priestore,“ dodáva Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO.

Kampaň odštartovala teasingovú fázu hudobným klipom 4eva, v ktorom sa Bejby Blue objavila po boku svojho „mentora“ Dalyba. Ten úzko spolupracoval na jej tvorbe, stylingu a celkovom tone of voice kampane. O mysterióznej novej tvári sa okamžite písalo na rôznych hudobných a lifestylových serveroch, dokonca sa dostala do éteru rádia Európa 2.

Klip sa rýchlo dostal do trendov, videli ho státisíce a tisíce sa stali jej followermi na Instagrame, TikToku, YouTube. Na Instagrame sa rozprúdila diskusia, odkiaľ pochádza, aké sú jej ciele alebo či ide o skutočnú osobu.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

dnes 21:00 ja vo 4eva klipe s @dalybhahacrew & @saul_wlvs foto: @lousyauber

Príspevok, ktorý zdieľa Bejby blue ? (@bejby.blue),


To Tatra banka odhalila launchovým videom, vizuálom a krátkymi formátmi. Nasledovať budú aj spolupráce s influencermi či špeciálne sezónne aktivity.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

? ? photo: @lousyauber styling: @dalybhahacrew

Príspevok, ktorý zdieľa Bejby blue ? (@bejby.blue),

Vizuálne výraznú a náročnú kampaň produkčne zastrešilo štúdio SORRYWECAN v prelomovej hernej technológii Unreal Engine. „Projekt takéhoto rozmeru na Slovensku ešte nebol. Bola to pre nás jedinečná príležitosť, ako prepojiť rozličné prístupy z oblasti umenia, vedy a filozofie. Naše štúdio skúma nové koncepty, médiá a technológie a práve vďaka jednej z nich sme schopní pracovať real time v 3D. To nám dalo obrovskú flexibilitu a tvorivý priestor,“ dodáva Roland Wranik, režisér a visual hacker SORRYWECAN

Vizitka kampane:

Názov kampane: Ukáž svoju digitálnu osobnosť s Bejby Blue
Klient: Tatra banka
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Martin Janák, Adrian Mery
Copywriter: Juraj Kováč, Dano Vachuna, Sandra Conortová
Account Manager: Juraj Rusnák

Produkcia: SORRY WE CAN & HUMANOID RESEARCH LAB
Producer & director: Roland Wranik
Art Direction: Peter Kaspar
UE4 artist : Samuel Púchovský
Production Manager: Lucia Uhrinova, Eduard Bartek
Hudba: Dalyb & Saul, Nuri
Fotograf: Lousy Auber
Programátor: Rasťo Ujmiak
Zvukovýroba: Vlado BAJKO Bajnoci

01 - Modified: 2020-04-17 08:21:32 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka aj Raiffeisen banka s kreatívnou posilou THIS IS LOCCO 02 - Modified: 2020-04-21 07:21:24 - Feat.: 0 - Title: Klienti Tatra banky majú k dispozícii lekára na telefóne. Banka pomáha aj ďalšími opatreniami
01 - Modified: 2024-03-28 07:57:19 - Feat.: - Title: Inovatívna aplikácia TABI od Tatra banky naučí deti rozumieť peniazom 02 - Modified: 2024-01-17 09:51:22 - Feat.: - Title: Tatra banka prináša novú galériu platobných kariet s dielami umelcov 03 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 04 - Modified: 2023-06-29 15:25:11 - Feat.: - Title: Tatra banka pripravila prvý hudobný AR performance na Slovensku s influencerkou Bejby Blue 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 06:13