Juraj Šnirc je od júna novou posilou tímu market manažmentu v Allianz – Slovenskej poisťovni. Ako vedúci oddelenia digitálneho marketingu zastrešuje marketingové digitálne aktivity spoločnosti.
Do Allianz – SP prišiel z Poštovej banky, v ktorej dizajnoval jej značkovú stratégiu a neskôr viedol marketing a PR značky 365.bank. Predtým 5 rokov pôsobil ako marketingový manažér v J&T banke, kde zodpovedal za nadlinkovú komunikáciu, sociálne siete a content marketing. Podieľal sa aj na rebrandingu Českej poisťovne Slovensko na Generali.
Juraj Šnirc vyštudoval marketingovú komunikáciu na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave a prvé marketingové skúsenosti získaval ako account manager v PR agentúre.
„Svojimi skúsenosťami v oblasti digitálneho marketingu sa chcem zamerať na oslovenie nových cieľových skupín, budovanie vnímania značky Allianz – SP ako digitálnej poisťovne a využívaním všetkých relevantných digitálnych kanálov zefektívniť marketingovú komunikáciu spoločnosti,“ uviedol Šnirc.