Podľa prieskumu agentúry Focus pre program „Jem pre Zem“ sa približne každý tretí Slovák snaží znižovať svoju spotrebu živočíšnych produktov. Na tento trend a teda trend zmeny životného štýlu spotrebiteľov, reagovala značka PRETO a koncom minulého roka uviedla na trh prvé vegánske výrobky.
„Pred uvedením na trh prešli výrobky chuťovými testami. Konzumentmi boli nielen vegáni, ale aj absolútni fanúšikovia mäsa. Spotrebitelia hľadajú alternatívy k živočíšnym výrobkom, ale neznižujú svoje nároky na kvalitu a chuť produktu. Vďaka súčasným technológiám dokážu byť aj rastlinné výrobky chuťovo a textúrovo podobné tým živočíšnym. Podľa výsledkov degustácií by naše vegánske lahôdkové šaláty odporučilo svojím známym až 90 % testujúcich zákazníkov. To nás ubezpečilo, že rastlinné výrobky budú mať svojich fanúšikov aj mimo skupiny vegánov a vegetariánov,“ približuje nám proces prípravy a rozhodovania o uvedení vegánskej línie pochúťok na trh generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvik.
Stopercentne rastlinné výrobky predstavuje Ryba Žilina cez kategóriu lahôdok. „Všetky produktové novinky stavajú na kvalite a štandardných chuťových vlastnostiach vlajkových produktov značky PRETO. Šaláty v klasickej a pikantnej verzii vznikli spojením bezvaječnej majonézy, zeleniny a vegan salámy. Na pultoch potravín môžete nájsť Šalát, Pikantný šalát, originálny Aspik, salámu a párky. Práve vegánske párky značky PRETO sú vytvorené na základe hrachovej bielkoviny a sú bez prítomnosti sóje a jej výrobkov. Onedlho prinesieme ďalšie vegánske pochúťky a to Hummus, Hummus so sušenými paradajkami a nátierky (špenátová, fazuľa & cícer, mrkvová),“ hovorí Michal Britvik.
Spoločnosť Ryba Žilina podporí nové vegánske produkty kampaňou so sloganom „Usmej sa. Pochutíš si bez mäsa.“ Kampaň bude nasadená v outdoore, printoch, webe a sociálnych sieťach a podporená na mieste predaja.
Vizitka kampane:
Klient: Ryba Žilina
Agentúra: Cube studio
Creative Director: Ján Baláž
Strategy Director: Alena Mazánová
Digital Strategy Planner: Richard Medňanský
Art Director: Miro Mazán
Graphic Designer: Martin Drahovský
Copywriter Senior: Martin Tvrdý