StoryEditor

VÚB banka pozmenila komunikačný koncept. K Polnišovej sa pridali členovia rodiny

03.07.2020, 13:00
Autor:
redred
Ideovo a strategicky kampaň vytvorila reklamná agentúra TRIAD.

VÚB banka dnes spúšťa novú kampaň „Čo je v rodine to sa počíta“. Spoločnosť sa vo svojej komunikácii a prístupe k zákazníkom ide výraznejšie pozicionovať ako banka, ktorá ľuďom poradí v každej situácii, na ktorú sa môžu obrátiť so svojimi finančnými potrebami a otázkami.

Prichádza preto s ponukou, ktorá je známa z iných oblastí, ale v bankovom sektore ide o novú ideu – výhody pre rodinu. Ide o veľmi jednoduchú myšlienku, ak majú viacerí členovia domácnosti účty alebo ďalšie produkty v jednej banke, môžu využiť množstvo výhod pre rôzne produkty.

Tento posun pozicioningu  sa prejaví aj zmenami v komunikačnom koncepte. V komunikácii stále zostáva Petra Polnišová, ale prichádza k viacerým zmenám. Ide o výraznejšiu výtvarnú štylizáciu, vytvorenie viacerých postáv, ktoré sa budú v komunikácii budú opakovane vyskytovať. Petra hrá postavu mamy, prvýkrát sa predstavuje aj jej reklamná rodina a postupne pribudnú ďalšie postavy susedov. Tak, aby bolo možné na bežných situáciách ukázať skutočné insighty zo života ľudí a pridanú hodnotu VÚB banky, ktorá im v týchto situáciách vie pomôcť.

V aktuálnom televíznom spote okrem Petrinej rodiny vystupuje v úlohe susedy aj legendárna Eva Večerová, dlhoročná členka nitrianskeho divadla Andreja Bagara a legendárny „hlas“ včielky Maji. Ťažiskovým bodom kampane je okrem televízie rádia, OOH, PR aj webová stránka. Pri jeho tvorbe agentúra TRIAD vychádzala z toho, že každý z nás je v inej situácií a má iné potreby. 

​Televízny spot vyrobila produkčná spoločnosť Globe, režisér Karel Janák a kameraman Martin Šácha. Ideovo a strategicky kampaň vytvorila reklamná agentúra TRIAD.

 Vizitka kampane: 

Creative director: Vlado Kurek
Art director: Csilla Polak, Peter Baslík, Tomáš Bánik
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Roman Hríbik, Juraj Stehlík
Account manager: Miroslava Džupinová
Režisér: Karel Janák
Produkcia: Globe Production

01 - Modified: 2019-11-06 06:58:54 - Feat.: 0 - Title: VÚB banka edukuje v bezpečnom nakupovaní 02 - Modified: 2019-08-27 14:18:51 - Feat.: 0 - Title: VÚB banka: Potrebuješ boostnuť Fejm? 03 - Modified: 2019-09-09 10:49:00 - Feat.: 0 - Title: VÚB banka: Investorom môže byť naozaj každý
01 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 02 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy 03 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA) 04 - Modified: 2023-06-01 09:41:16 - Feat.: - Title: Veľká zmena vo vedení agentúry TRIAD. Anna Ölvecká končí 05 - Modified: 2023-05-23 12:26:32 - Feat.: - Title: Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. september 2023 15:10