VÚB banka dnes spúšťa novú kampaň „Čo je v rodine to sa počíta“. Spoločnosť sa vo svojej komunikácii a prístupe k zákazníkom ide výraznejšie pozicionovať ako banka, ktorá ľuďom poradí v každej situácii, na ktorú sa môžu obrátiť so svojimi finančnými potrebami a otázkami.
Prichádza preto s ponukou, ktorá je známa z iných oblastí, ale v bankovom sektore ide o novú ideu – výhody pre rodinu. Ide o veľmi jednoduchú myšlienku, ak majú viacerí členovia domácnosti účty alebo ďalšie produkty v jednej banke, môžu využiť množstvo výhod pre rôzne produkty.
Tento posun pozicioningu sa prejaví aj zmenami v komunikačnom koncepte. V komunikácii stále zostáva Petra Polnišová, ale prichádza k viacerým zmenám. Ide o výraznejšiu výtvarnú štylizáciu, vytvorenie viacerých postáv, ktoré sa budú v komunikácii budú opakovane vyskytovať. Petra hrá postavu mamy, prvýkrát sa predstavuje aj jej reklamná rodina a postupne pribudnú ďalšie postavy susedov. Tak, aby bolo možné na bežných situáciách ukázať skutočné insighty zo života ľudí a pridanú hodnotu VÚB banky, ktorá im v týchto situáciách vie pomôcť.
V aktuálnom televíznom spote okrem Petrinej rodiny vystupuje v úlohe susedy aj legendárna Eva Večerová, dlhoročná členka nitrianskeho divadla Andreja Bagara a legendárny „hlas“ včielky Maji. Ťažiskovým bodom kampane je okrem televízie rádia, OOH, PR aj webová stránka. Pri jeho tvorbe agentúra TRIAD vychádzala z toho, že každý z nás je v inej situácií a má iné potreby.
Televízny spot vyrobila produkčná spoločnosť Globe, režisér Karel Janák a kameraman Martin Šácha. Ideovo a strategicky kampaň vytvorila reklamná agentúra TRIAD.
Vizitka kampane:
Creative director: Vlado Kurek
Art director: Csilla Polak, Peter Baslík, Tomáš Bánik
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Roman Hríbik, Juraj Stehlík
Account manager: Miroslava Džupinová
Režisér: Karel Janák
Produkcia: Globe Production