Aktuálnou kampaňou chce VÚB banka priblížiť tému investovania, ukázať klientom, prečo by mali investovať a motivovať ich, aby to vyskúšali.
„Téma investovania pre širokú cieľovú skupinu je ťažšie pochopiteľná ako štandardné bankové služby. Mnohí klienti nevedia, čo si pod investovaním presne predstaviť, nevedia, že investovať je možné už s pomerne malým vstupným kapitálom,“ približuje Lucia Luptáková, PR manažérka VÚB banky a dodáva: „Rovnako nie všetci chápu, že investovanie vyžaduje dlhodobý prístup. Investovanie zároveň veľa klientov môže vnímať skôr ako nástroj pre „bohatých“, ktorí sa vedia orientovať v ponuke investičných príležitostí a rozumejú finančnému trhu. A práve touto kampaňou chceme klientom ukázať, že investovanie je naozaj pre každého.“
Okrem klasických kampaňových médií, ktoré štandardne banka využíva, bude súčasťou media mixu aj špeciálne vydanie Nového času s tamatickou prílohou a seriálom článkov v printe aj na online na tému investovanie.
Vizitka kampane:
Agentúra: Triad Advertising
Strategy&Chief Creative Director: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Digital Strategist: Alan Holub
Copywriter: Roman Hríbik, Vlado Kurek, Adam Baška
Art Director: Csilla Polák, Marek Barančík
Fotograf: Martin Fridner
Social Media: Daniela Skrúcaná
Account Director: Petra Papajová
Account Manager: Miroslava Džupinová
Programátor: Dávid Špak
TV Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák
Timing kampane: do 31.10
Media mix kampane: TV spot, OOH, POS, Online – web microsite, Display, social komunikácia, preroll videa na YT, rádio spot, rádio súťaž, špeciálne vydanie Nového Času