Iva Pacoňová a Michal Hornický odišli z veľkých agentúr a otvorili si vlastnú. V tejto myšlienke ich utvrdilo aj nedávno získané ocenenie Digital Rising Star zo súťaže Digital Pie.
„Sme presvedčení, že nápaditá a efektívna komunikácia nemusí byť výsadou výlučne veľkých klientov s vysokým mediálnym budgetom. Napríklad, malej rodinnej cukrárni Home Bakery sme vďaka nápadu vyrobiť bezkontaktné pusinky pre mamy ku Dňu matiek, pomohli prežiť koronakrízu a naštartovať objednávky len s 10 eurovým mediálnym rozpočtom,“ hovorí Iva Pacoňová, senior copywriter Kreatívnej Dvojice, ktorá donedávna pôsobila na pozícii Associate Creative Director vo Wiktor Leo Burnett.
Podľa slov dvojice, klienti vítajú priamu komunikáciu s oboma kreatívcami. „Za krátky čas nášho fungovania sme sa aj zo strany väčších klientov viackrát stretli s veľmi pozitívnym ohlasom na to, že v celom procese tvorby riešenia môžu komunikovať priamo s nami, čiže s ľuďmi, ktorí to celé vymýšľajú, píšu, kreslia a osobne zodpovedajú za výsledok. Vďaka tomu sa eliminuje vznik možných nedorozumení na oboch stranách a celý kreatívny proces sa môže výrazne urýchliť.“
Kreatívna Dvojica stojí aj za rebrandingom neziskovej organizácie Nexteria, ktorá pomáha vzdelávať budúcich slovenských lídrov.
Pred dvoma mesiacmi spustili tiež občiansku iniciatívu Nechajme to otvorené, ktorou pomáhajú maloobchodníkom bojovať proti navrhovanému zákazu nedeľného predaja. Jedným z dôvodov pre spustenie iniciatívy bol aj fakt, že v konečnom dôsledku by takýto poslanecký návrh ovplyvnil nielen podnikateľov, ktorí by prišli o časť príjmov, ale aj reklamnú brandžu, ktorá je na ekonomický úspech firiem priamo naviazaná.