Bratislavskí hotelieri a Bratislava Tourist Board (BTB) vytvorili spoločný projekt, ktorým chcú rozhýbať cestovný ruch v metropole Slovenska. Vybrané hotely darujú turistom k dvom nociam pobytu v Bratislave tretiu noc zadarmo. Projekt 2+1 je súčasťou novej kampane 72 hodinové mesto, propagujúcej jedinečné zážitky a bohatú kultúrnu ponuku v meste a regióne. Vyskladať si vlastný 72 hodinový program je možné aj s výhodným ubytovaním a Bratislava Card na stránke 72hodinovemesto.sk.
BTB aj podnikatelia v cestovnom ruchu vnímajú aktuálnu krízu ako jedinečnú šancu osloviť viac domácich návštevníkov. Zahraničných turistov bude menej, preto je ideálny čas spoznať nerušene svoje hlavné mesto a jeho okolie.
Špeciálna ponuka platí počas celého leta
„Chceme pomôcť našim členom, ale aj celkovo rozhýbať cestovný ruch, ktorý sa spamätáva z aktuálnej krízy. Hybnou silou kampane a motiváciou bude získanie tretej noci zadarmo, pri zaplatení dvoch nocí. Ak sa hostia preukážu, že využili akciu 2+1, získajú k tomu 72 hodinovú Bratislava Card, City & Region za cenu 48 hodinovej. Po vyzdvihnutí si karty v Turistickom informačnom centre získa každý držiteľ bezplatnú prehliadku mesta, voľné vstupy do mestských galérií a múzeí, neobmedzené cestovanie verejnou dopravou vo všetkých zónach IDS BK a ďalších viac ako 100 zliav do výšky 50 %. Keďže deti do 16 rokov využívajú bezplatne výhody karty spolu s rodičmi, ide o skvelý tip aj pre rodiny s deťmi," uviedol Vladimír Grežo, predseda predstavenstva BTB.
Do projektu sa zapojili členské hotely BTB ako hotel Matyšák, Park Inn, Gate One, Falkensteiner, Hotel Bratislava, ale aj legendárny hotel Carlton a pripoja sa ďalšie. Spolu s akciou 2+1 je možné využiť aj rekreačné poukazy. Ľudia budú môcť stráviť napríklad predĺžený víkend v Bratislave a jej regióne za výrazne nižšie náklady. Táto špeciálna ponuka je už aktuálna a platí počas celého leta.
Kampaň Bratislava – 72 hodinové mesto je napojená na rovnomenný web, ktorý je v troch jazykoch, okrem slovenčiny aj v angličtine a nemčine. Návštevník si na ňom nájde odporúčaný program na 3 dni, resp. si môže vytvoriť vlastný program šitý na mieru. Ten si vytvorí na základe vlastných preferencií, teda z 16 možností ako napr. história, relax, aktivity s deťmi, jedlo, šport a ďalšie, resp. ich kombináciou. Následne web vygeneruje program na 72 hodín zaznačený na mape, ktorý je možné si uložiť, či poslať niekomu v podobe linku. Ďalším krokom je výber ubytovania, ktoré poskytuje akciu 2+1 a jedným klikom sa užívateľ dostane priamo na rezervačnú stránku hotela.
„Bratislava okrem krásneho historického centra a hlavných dominánt, ponúka tiež množstvo prírodných a vodných atrakcií priamo v meste alebo blízkom okolí. Kombinácia ubytovania 2+1 s rekreačnými poukazmi dáva jedinečnú príležitosť zažiť ich v podstate takmer zadarmo, bola by škoda to nevyužiť,“ povedala Soňa Svoreňová, predsedníčka Komisie pre CR a medzinárodnú spoluprácu a členka predstavenstva BTB.
Posolstvo 72 hodinového mesta v kampani nesú rôzne postavy Slovenky, Čecha, Nemky, Rakúšana a Angličana, ktorí žijú dlhodobo v Bratislave. Predstavenie mesta sa tak deje z iného pohľadu, ktorý môže byť pre slovenské publikum zaujímavé. Postavy zvýrazňujú fakt, že aj keď je mesto menšie a kompaktnejšie v porovnaní s metropolami v ich krajinách, Bratislave nič nechýba a ponúka množstvo atraktívnych možností pre trávenie voľného času.
Turistom vo vlastnom meste
BTB zároveň pre veľký úspech pokračuje v projekte s názvom Turistom vo vlastnom meste. Ten vznikol počas koronakrízy v podobe 15 virtuálnych video prehliadok Bratislavy, na podporu miest, ktoré prišli o všetkých návštevníkov a museli zostať zatvorené.
„Dnes rozširujeme projekt Turistom vo vlastnom meste zo Starého Mesta do ostatných mestských častí. Chceme rozhýbať Bratislavčanov, aby lepšie spoznali svoje mesto a rozptýliť návštevníkov aj mimo centrum. Mestské časti disponujú obrovským potenciálom a majú návštevníkom čo ponúknuť. Tieto bezplatné pešie a cykloprehliadky po zaujímavých miestach a ich atraktivitách sa konajú každú sobotu. Záujemcovia sa na nich môžu prihlásiť na stránke www.visitbratislava.com/prehliadky,” uviedla Monika Debnárová, podpredsedníčka Komisie pre CR a medzinárodnú spoluprácu a členka predstavenstva BTB.
Dovolenka na Slovensku je naozaj dobrý nápad, špeciálne tento rok v Bratislave. Tento projekt je realizovaný s finančnou podporou Ministerstva dopravy a výstavby SR.