Po niekoľkomesačnej pauze od cestovania a tým pádom aj od premávky zahraničných červených autobusov, sa slovenský prepravca vracia do hry s kampaňou, ktorá ponúka More alternatívnych možností všetkým cestovateľom a dovolenkárom, ktorí nemôžu lietať.
Slovak Lines vytvoril ponuku výletov na rôzne destinácie a k svojej tradičnej Viedni a Budapešti pridal jednodňové zájazdy za atrakciami na Slovensku a v blízkom zahraničí, čím chce nielen ponúknuť alternatívu k problematickým výletom k moru, ale aj podporiť domácu ekonomiku.
Ako sa k celej ponuke vyjadril Martin Hanula, Head of marketing Slovak Lines: „Ľudia po lockdowne menej lietajú, no my vieme, že nikam nezmizli. Sú tu a nechcú sedieť doma ako posledné tri mesiace. Vymysleli sme im preto niečo, čo je bezpečné, kúsok od Bratislavy a zároveň to nie je žiaden kompromis. Vozíme ich k Neusiedler See aj s bicyklami, do Bojníc, Ledníc, do zlínskej Zoo či hneď do dvoch moderných slovenských akvaparkov s dopravou zadarmo. Luxusnými autobusmi, ktoré pochopiteľne starostlivo dezinfikujeme.“
„V kampani sme sa snažili trafiť kľúčový insight aktuálnej situácie, teda silnú potrebu cestovateľov niekam po karanténe vypadnúť. Identifikujeme však aj obavu ľudí zo situácie v zahraničí, čomu nasvedčujú rôzne dáta a prognózy. Kampaň teda pripomína, že veľmi veľa dovolenkových možností máme aj doslova pod nosom. Celá kampaň teda komunikuje blízke oddychové lokácie jazykom, aký používame pri exotických dovolenkách pri mori,“ priblížil myšlienku kampane Andrej Csino, Creative & Strategy Director z CORE4 Advertising.
Kampaň More možností prebieha v OOH, social media, v PR a zapája vtipne aj travel influencerov.