Spoločnosť Home Credit prichádza s novými televíznymi spotmi na podporu značky. Kampaň oslavuje slovenskú a českú vynaliezavosť a kutilstvo a ponúka dlhodobé riešenie
v bežných životných situáciách prostredníctvom flexibilnej pôžičky.
Hrdinami kampane "Pre dnešok to postačí, na zajtrajšok to nestačí" sú bežné rodiny, ktoré nezaskočia neočakávané životné situácie a dokážu si s nimi poradiť.
"V kampani si nájde každý to svoje. Niekto si pri zhliadnutí spotu vybaví kráľa kutilov Přemka Podlahu, niekto amerického seriálového hrdinu MacGyvera a iný napríklad svojho otca, ktorý si musel vždy so všetkým poradiť," približuje Jan Vašíček z Home Creditu.
Prvé spoty sa objavili na slovenských televíznych staniciach Markíza Group a taktiež na českých televíznych kanáloch Prima Group a Barrandov Group.
Na príprave kampane začal Home Credit spolupracovať s produkčnou agentúrou DARQ a kreatívnou agentúrou COMTECHCAN v novembri minulého roka. Pri výrobe spotov, ktorých režisérom je Dan Růžička, spolupracovali so súčasnými i potenciálnymi klientmi, ktorí poskytovali spätnú väzbu od výberu konceptu až po finálny strih spotov.