Spoločnosť Hyundai Motor Company oznámila spustenie novej značky IONIQ, ktorou bude označovať svoje nové elektrické automobily s batériami (BEV). Pod značkou IONIQ chce Hyundai ponúkať ‘individualizované elektrifikované zážitky,’ prispôsobené rozličným životným štýlom. Je to v súlade s víziou spoločnosti Hyundai, definovanou ako „pokrok pre humanitu“ (‘Progress for Humanity’).
„Značka IONIQ prinesie zmenu paradigmy v zákazníckej skúsenosti s elektromobilmi,“ povedal Wonhong Cho, člen predstavenstva a globálny riaditeľ marketingu Hyundai Motor Company.
Hyundai po prvý raz použil názov IONIQ, zložený zo slov “ion” a “unique” (jedinečný) pri predstavení dlhodobého výskumného a vývojového projektu IONIQ, zameraného na dopravu šetrnú k životnému prostrediu. Značka IONIQ bola navrhnutá tak, aby spojila mobilitu meniacu život s environmentálnymi aspektmi a doteraz pomáhala pri dosahovaní elektrifikovaného pokroku.
Hyundai oslávil uvedenie značky IONIQ premenou známeho kolesa London Eye v Londýne. S pomocou elektrického osvetlenia zmenil jeho siluetu na obrovské písmeno “Q”. Stalo sa tak v noci 31. júla 2020 pred oficiálnym opätovným otvorením známej atrakcie.
V čase, keď sa život v inak pulzujúcom Londýne pre pandémiu covid-19 takmer zastavil, priniesol Hyundai novú energiu opätovným roztočením jedného z najikonickejších vyhliadkových miest v hlavnom meste Veľkej Británie.
Video z London Eye premeneného značkou Hyundai na gigantické logo Q môžete vidieť tu: