Zaraguza
StoryEditor

Zlatý středník rozdal ceny v 34 kategóriách. Slovenské komunikačné projekty získali takmer dve desiatky cien

10.09.2020, 12:28
Autor:
redred
Pozrite si výsledky.

Osemnásty ročník súťaže oceňujúcej najlepšie PR a komunikačné projekty pozná svojich víťazov. Počas slávnostného vyhlásenia v Empire Hall Slovanského domu v Prahe si tí najlepší prevzali celkom 96 ocenení. Prvýkrát sa zúčastnili aj prihlasovatelia zo Slovenska, ktorí sa na víťazných pozíciách umiestnili celkom 18-krát. Najviac ocenení si odniesli spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko a Slovenská sporiteľňa. Najúspešnejšími agentúrami zo Slovenska sú Zaraguza, TRIAD a PR Clinic.

Zaraguza získala hneď dve prvé miesta, a to za projekt vytvorený pre Slovenskú sporiteľňu  Sloboda je v tebe, v kategóriách „Štruktúra, obsah a Storytelling“ a „Integrovaná kampaň“.

TRIAD má tri druhé miesta, všetky za prácu Dychová skúška pre značku Birell (Plzeňský Prazdroj Slovensko). Jedno striebro získali v kategórii „Kreatívna idea“ a druhé v „FMCG, krása a móda“ a tretie v kategórii „Audio a video prezentácia“.

PR Clinic si odniesla dve druhé miesta. Jedno za kampaň Ruku hore za toleranciu, Slováci! pre značku Absolut (Pernod Ricard Slovakia), druhé striebro získala agentúra za kampaň Šariš Ejl, ale po našom! pre značku Šariš (Plzeňský Prazdroj Slovensko). Hodnotením TOP rated sú v Zlatom středníku ocenené práce, ktoré získali shortlist, ale už na prvé priečky nedosiahli. Takto bol hodnotený aj projekt PR Clinic, pripravený pre AMC Networks, s názvom NOS4A2 – Mrazivý bestseller.

Zo zadávateľov si až štyri ceny odniesla Slovenská sporiteľňa. Dve zlaté medaily získal projekt Sloboda je v Tebe od Zaraguzy.  V kategórii „Interný tlačený časopis a noviny“ získala hodnotenie TOP rated kampaň Sporka – interný časopis pre zamestnancov Slovenskej sporiteľne od Boomerang Publishing. V kategórii „Finančné služby“ získala banka druhé miesto za prácu od Crossline production & PR - Vlogy CEO Slovenskej sporiteľne Petra Krutila.

Rovnako štyri ceny si odniesol Plzeňský Prazdroj Slovensko. Za Dychovú skúšku od TRIADu získal tri druhé miesta v kategóriách „FMCG, krása a móda, „Kreatívna idea“ a „Audio a video prezentácia“. Druhé miesto získal aj v kategórii „Launch, relaunch a rebranding“ za kampaň Šariš Ejl, ale po našom! z dielne PR Clinic.

Po tri ceny získalo Tesco Stores SK a Poštová banka. Poštová banka za svoju kampaň Zbohom dress code (Dress relase) bola ocenená zlatom v kategórii „Interná komunikácia a employee engagement“, striebrom v kategórii „Finančné služby“ a TOP rated v kategórii „Nízky rozpočet a jeho efektivita“. Tesco Stores SK má prvé miesto za kampaň Namiesto potravín, prázdne regály v kategórii „FMCG, krása a móda“ a druhé miesto za tú istú prácu v kategórii „Kreatívna idea“. TOP rated bol hodnotený PR event Tesco stores Vážime si slobodu – novembrová mandarínka.

Slováci kompletne obsadili kategóriu „Finančné služby“. Prvé miesto získala 365.bank za kampaň Dnešný Slovák. Druhé miesto Crossline production & PR pre Slovenskú sporiteľňu s vlogmi CEO Slovenskej sporiteľne Petra Krutila a tretie miesto získala Poštová banka za svoju komunikáciu Zbohom dress code (Dress relase).

Ďalšie ceny získalo Slovensko v kategóriách:

Telekomunikácie a IT

Orange Slovensko – Darujte dáta pre pestúnske rodiny – 2. miesto

Launch, relaunch, rebranding

Kofola ČeskoSlovensko – Kláštorná Kalcia – voda pevná ako skala! - 1. miesto

Krízová komunikácia a komunikácia zmeny

1st CLASS AGENCY – Slovenské aliancia moderného obchodu – Daň z potravín - 2. miesto

„Rovnako ako samotné ocenenie je dôležitá aj spätná väzba od odborných porotcov, ktorú každá z 415 prihlášok dostáva. Záujem o ňu majú nielen firmy a agentúry, ale v obrovskej miere tiež verejný a neziskový sektor. Súťaž tak skutočne pomáha českému aj slovenskému PR,“ hovorí Michaela Pišiová, výkonná riaditeľka PR Klubu.

„Mám veľkú radosť, že sa nám podarilo uskutočniť prvé Česko - Slovenské zápolenie na poli PR. Počet prihlášok zo Slovenska už na začiatku vysoko prekročil naše očakávania a ciele. Viac si však cením, že slovenské PR v českej konkurencii obstálo a odnieslo si viacero hodnotných cien,“ hovorí Martin Dobiš , Manager PR Klubu pre Slovensko.

Zlatý středník každoročne usporadúva odborová organizácia PR Klub združujúca viac ako 200 profesionálov z oblasti public relations a komunikácie.

Kompletné výsledky nájdete na www.zlatystrednik.cz.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 09:39