Slováci trpia zaujímavou diagnózou. Mnohí s veľkou obľubou sledujú seriálových lekárov, no iba málokto si vypočuje svoj zdravotný stav od skutočného doktora na preventívnej prehliadke. A práve preventívna prehliadka často pomáha predchádzať vážnym zdravotným problémom, ak sa odhalia včas.
Tento fakt využila ČSOB Poisťovňa vo svojej novej kampani na životné poistenie VITAL. Na dôležitosť absolvovania preventívnej prehliadky tak apeluje zrejme najznámejší seriálový lekár. V skutočnosti však iba jeho charakteristický hlas v slovenskom znení a podaní herca Vladimíra Jedľovského.
Hlavnú časť kampane tvoria rádio spoty s odporúčaním na pravidelné absolvovanie preventívnej prehliadky, za ktorú pacientov ČSOB poisťovňa navyše odmení výhodnejším poistným plnením. Nasadené je tiež online video s odhalením Vladimíra Jedľovského, ktorý radí počúvať radšej skutočných lekárov.
Kreatívu už tradične zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
„Pri každom nahrávaní sme mali doslova zimomriavky, akoby sme pracovali so skutočným seriálovým hrdinom. Veríme, že aj diváci či poslucháči si pána Jedľovského radi vypočujú a naozaj začnú chodiť na preventívne prehliadky,“ hovorí Juraj Chmel, copywriter z MUW Saatchi & Saatchi.
Okrem rádio spotov a online videa je súčasťou kampane aj printová a bannerová komunikácia, ktoré do sveta šíria posolstvo o tom, že preventívna prehliadka dokáže zázraky.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB Poisťovňa (Šimon Gál)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Executive: Petra Kalmárová
Produkcia: Playground13
Režia: Martin Marček