Burger King ani na Halloween neupustil od príležitosti kopnúť si do konkurencie. Terčom vtipov sa už tradične stal McDonald´s, ku ktorému tentokrát pribudla sieť reštaurácií s rýchlym občerstvením s názvom Wendy´s.
Kampaň s názvom Scary Places, v preklade Strašidelné miesta, zobrazuje fotografie piatich opustených prevádzok spomínanej konkurencie Burger Kingu v USA. Názov reťazca nie je ani na jednom obrázku uvedený, avšak je zrejmé, že ide o opustené prevádzky McDonald´s alebo Wendy´s.
Rovnako ako pri väčšine svojich marketingových aktivít a rôznych kampaniach, aj teraz Burger King upozorňuje na svoj dôraz na grilovanie mäsa na ohni. Argument využil aj pri strašidelných popisoch konkurenčných prevádzok.
„Majte sa na pozore pred miestami, kde sa nikdy negrilovalo na ohni.“
„Legenda hovorí, že tu nikdy negrilovali na ohni.“
„Keď tieto prevádzky fungovali, nedokázali zákazníkom poskytnúť chuť mäsa grilovaného na ohni. Niekedy v noci dokonca počuť prskajúce výkriky smažiacej plochy. Čo by mohlo byť ešte strašidelnejšie?“
Pre zväčšenie, kliknite na obrázky.
Kampaň má presah aj do aplikácie. Ak sa zákazníci priblížia k opustenej prevádzke, Burger King im poskytne kupón na Whopper zdarma.
„Pre nás nie je nič strašidelnejšie ako miesto, kde sa nikdy negriluje,“ povedala Ellie Doty, marketingová riaditeľka spoločnosti Burger King North America.
Printové reklamy budú súčasťou miestnych novín v mestách, kde sa strašidelné reštaurácie nachádzajú, takže: Chicago Tribune, Northwest Herald, Providence Journal, Dayton Daily News, Birmingham News a Houston Chronicle.