Interbrand stanovuje zostavuje rebríček najhodnotnejších značiek sveta už 20 rokov. Výpočet hodnoty značiek v rebríčku Best Global Brands 2020 zahŕňa komplexnú analýzu, ako napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných danou značkou či vplyv značky na zákazníka a konkurencieschopnosť značky.
Napriek náročnému podnikateľskému prostrediu, ktoré v roku 2020 priniesol všetkým firmám na celom svete COVID-19, sa prvýkrát do prvej päťky dostala spoločnosť Samsung, ktorá zaznamenala 2 percentný nárast hodnoty značky na 62,3 miliardy USD, čo je doposiaľ najväčšia hodnota značky.
Samsung bol zároveň vyhlásený ako najlepší globálny zamestnávateľ v rebríčku The Worlds Best Employers 2020, ktorý každoročne zostavuje magazín Forbes. Umiestnil sa tak pred spoločnosťami Amazon, IBM či Microsoft, ale aj LG či Siemens.